دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۰۸
۰
ضرر مالی کاسبان را چه کسی پاسخ‌گو است؛

قطع‌شدن کامل سیگنال‌های آنتن‌دهی مخابرات شهرستان دلگان در طوفان اخیر

قطع بودن چندین‌روزه آنتن در اکثر روستاهای شهرستان دلگان باعث ابراز گلایه‌مندی مردمان این منطقه شده که متأسفانه در پی این مسئله کاسبان ضررهای مالی فراوانی متحمل شدند.    
قطع‌شدن کامل سیگنال‌های آنتن‌دهی مخابرات شهرستان دلگان در طوفان اخیر

 
 
 
 به گزارش پهره به نقل از عصرهامون در عصر فناوری و اطلاعات که حتی دورترین نقاط ایران نیز از نعمت تلفن همراه بهره‌مند و اکثر خطوط به اینترنت متصل هستند.
 
اما متأسفانه میزان آنتن‌دهی و به دنبال آن سرعت اینترنت در چندین روستا از شهرستان دلگان با مشکل اختلال و خرابی از سوی مخابرات مواجه بودند که این موضوع مدت چندین روز طول کشید که این مسئله نارضایتی مردم را از بی‌تدبیری برخی مسئولان در برداشت.
 
 
 
 پاسخ‌گوی ضرر مالی ساکنان روستای حمیدآباد دلگان در نبود آنتن کیست؟ 
 
 در این راستا علی خالقی شورای روستای حمیدآباد از توابع شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: مدت چندین روز است که به‌صورت متوالی آنتن این روستا قطع شده که متأسفانه هیچ‌کدام از خطوط مخابراتی آنتن‌دهی ندارند.
 
 وی افزود: نبود آنتن در این روستا به مدت چند روز باعث ناراحتی و رنجش مردم و کاسب‌ها شده؛ چون این مسئله سبب ضرر مالی به برخی از کاسبان نیز شده است. 
 
 خالقی ادامه داد: این موضوع باعث متضرر شدن مغازه‌دارها و نانوایی‌های روستا شده که همه مردم این منطقه از مسئولان خواهشی که دارند این است که آیت موضوع را حتماً هر چه سریع‌تر پیگیری کنند.
 
 همچنین بامری یکی دیگر از شهروندان ساکن روستای حمیدآباد دلگان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: متأسفانه مدت ۵ شبانه‌روز است که آنتن روستاهای حمیدآباد و گز شاهان و چاه الوند و حسین آبادان گز شاهان و روستاهای اطراف حمیدآباد این شهرستان خراب است.
 
 وی افزود: مردمان این روستای به این بزرگی سلام وسعت مگر چه گناهی کردند که باید در این گرمای تابستان هم به دلیل نبود آنتن‌دهی دچار ضرر مالی هم شوند در واقع صاحبان نانوایی‌ها، مغازه‌داران و هم مردم ارتباطشان قطع است و خواهشی که ما از مسئولان ذی‌ربط داریم این است که به داد مردم برسند واقعاً گناه دارند.
 
 بامری اضافه کرد: اکنون چه کسی باید جواب این ضررهای مالی کاسبان را در این منطقه بدهد. 

 طوفان به رادیو روستا حمیدآباد آسیب وارد کرد 
 
 در این راستا حسین عبدالهی، مسئول مخابرات شهرستان دلگان در تماس تلفنی با خبرنگار ما بیان کرد: متأسفانه رادیو روستای حمیدآباد این منطقه در طوفان اخیر آسیب‌دیده که همین موضوع سبب قطعی آنتن در این منطقه شده است.
 
 وی افزود: از طرفی آنتن این منطقه زیر نظر مخابرات شهرستان ایرانشهر است.
 
 این مسئول تصریح کرد: با هماهنگی که با رئیس اداره مخابرات شهرستان ایرانشهر شده قرار بر این شد که اکیپی از آن منطقه عازم روستای حمیدآباد شهرستان دلگان شوند.
 
وی اضافه کرد: دیروزعصر ساعت ۱۵ مشکل آنتن روستاهایی که از رادیو حمیدآباد شارژ می‌شدند برطرف شده است. 
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430594
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *