دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۵۵
۰
یک استاد دانشگاه:

مسلمانان در مقابل اهانت به مقدسات اسلام سکوت نکنند

عضو هئیت علمی دانشگاه تهران گفت: اهانت به قرآن، نشانه عصبانیت دشمنان از بیداری اسلامی است.
مسلمانان در مقابل اهانت به مقدسات اسلام سکوت نکنند







 هاشم کامکار در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: به لطف خدا دشمنان اسلام و قرآن در حال زمین گیر شدن هستند و این روزها بدجوری در بن‌بست گیر افتاده‌اند و برای رهایی خود دست و پا می‌زنند.

وی افزود: اهانت بزرگ به قرآن کریم و سوزاندن نسخی از کلام الله مجید با شعار آزادی بیان که با حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی و حامیان اصلی صهیونیستها برای منحرف کردن افکار عمومی از اوضاع خراب در سرزمین‌های اشغالی و کشتار روزانه و جنایات رژیم کودک کش اسقاتیل در فلسطین طراحی و اجراء شده است اگر چه درد آور بوده و موجب خشم مسلمین و تمام آزادگان جهان شده است.


این استاد دانشگاه ادامه داد: اما از طرفی این مسئله منجر به بیداری گسترده‌تری در جهان اسلام شده است.

وی اضافه کرد: خبرهایی که از مصر عراق، ایران، لبنان، ترکیه، اندونزی، مالزی، پاکستان، افغانستان، کویت، امارات، عربستان، قطر، لیبی، الجزایر، مراکش، تاجیکستان و سایر کشورهای مسلمان در این روزها می‌رسد نشان از نزدیکتر شدن مسلمین و حتی مسیحیان و یهودیان واقعی در این کشورها شده و جبهه متحدی در مقابل دشمنان خدا و شیطان پرستان در حال شکل گیری است.

کامکار خاطرنشان کرد: در اغلب کشورهای مسلمان شیعیان و اهل سنت متوجه دشمن مشترک خود شده و در مقابل اهانت به قرآن متحد شدند و جلسات خوب و وحدت آفرینی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: وظیفه نخبگان جهان اسلام و مسیحیت و یهودیت واقعی این است در مقابل این شیطانهای انسان‌نما متحد شده و روشنگری کنند. 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: بزرگان مسلمین نیز شیعه و سنی باید بدانند هر سخن تفرقه انگیزی در این زمان از هر طرف خواست و اراده دشمنان اسلام و قرآن است و در اینجاست که باید فریاد کشید، سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن است. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430590
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *