شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ۰۸:۵۵
۰
یک کارشناس سیاسی؛

رسانه‌ها در «جهاد تبیین» نقش حیاتی دارند

یک کارشناس سیاسی گفت: در جهاد تبیین که مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است رسانه‌ها نقش مهم و حیاتی دارند.
رسانه‌ها در «جهاد تبیین» نقش حیاتی دارند
محمد جواد سجادی در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به اینکه جنگ امروز ما با دشمن جنگ رسانه ای است افزود: راه پیروزی بر دشمن در این جنگ جهاد تبیین است و رسانه ها در این راه نقش و رسالت حیاتی و مهمی دارند. 

وی افزود: جهاد تبیین مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری قرار دارد و ایشان در سخنان خود بارها به این مسئله تاکید دارند و نیاز است تا توجه ویژه به این موضوع از سوی مسئولان و اقشار مختلف شود.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان ایجاد فضای منفی همراه با ناامیدی در میان مردم جامعه است و از سوی دیگر به صورت خاص، آنها جوانان کشور ما را مورد هدف قرار داده اند. 

سجادی ادامه داد: در این عصر حاضر رسانه ها و اقشار مختلف با بصیرت باید به مقابله با نقش های شوم دشمن و تبلیغات دروغ رسانه های ضد انقلاب در جهت آگاهی بخشی به مردم بپردازند. 

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: در سال 57 انقلاب اسلامی در مقابل رژیم ستم شاهی به پیروزی رسیدف که این پیروزی سرآغاز تحول بزرگی برای ایران اسلامی بود و به فرموده امام خمینی (ره) «انقلاب ما انفجار نور بود». 

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: به لطف خدا و رهبری امام خمینی در دوران انقلاب و امروز با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و شجاعتها و ایثارگری های شهداء و به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی امروز به سراسر دنیا صادر شده است.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ایران در تمامی عرصه ها نظامی، پزشکی، علمی به دستاورهای بزرگی رسیده که در دنیا کم نظیر است.

اننهای خبر/
کد مطلب: 430523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *