شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۴۹
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

جبهه مقاومت، پیروز تمام معادلات در برابر استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: آمریکا که ضربات متعددی از جبهه مقاومت در منطقه خورده برای نابودیشان و تسلط کامل بر منطقه غرب آسیا گروه‌های تروریستی را در منطقه طراحی و سازماندهی می کند.
جبهه مقاومت، پیروز تمام معادلات در برابر استکبار جهانی است







حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: ۱۲ سال پیش آمریکایی‌ها طرح تجزیه سوریه را در دستور کار خودشان قرار دادند و داعش را به وجود آوردند و آن را هم حمایت و پشتیبانی کردند.

وی افزود: در بحث نظامی، لجستیک و دیگر حمایت ها، هم‌زمان با بحرانی که در سوریه به وجود آوردند از لحاظ فشار سیاسی هم کشورهایی که عضو اتحادیه بودند خواهان خروج سوریه از اتحادیه عرب شدند و این فشار سیاسی را نیز اضافه کردند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: آمریکایی‌ها در سال ۲۰۰۳ گفتند صدام باید برود و او هم نیز رفت.

 وی اضافه کرد: در سال ۲۰۰۹ آمریکاییها گفتند قذافی باید برود و از هم رفت و در خصوص سوریه هم آن‌ها گفتند که بشار اسد باید برود اما غافل از اینکه حکومت بشار اسد با حکومت صدام و حکومت قذافی متفاوت است ضمن اینکه سوریه شریک راهبردی هم جمهوری اسلامی و هم عضو جبهه مقاومت است.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: از آن طرف عالم بیایند برای مردم منطقه و کشورهای منطقه تصمیم بگیرند غلط می‌کنند که همچین کاری را انجام بدهند. 

وی ادامه داد: با ثبوت سوریه هم کسی نبود جز شهید حاج قاسم سلیمانی که با مدیریت بی‌بدیل نظامی‌اش و ایستادگی و شجاعت اش و رصد عمیقش از منطقه غرب آسیا را نمایشگاهی از شکست های آمریکا قرار داد و استخوان‌های داعش را شکست‌.

حجت‌الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: چندی قبل سوریه را به نوعی از اتحادیه عرب اخراج کردند و اکنون دعوتش می‌کنند و در صف می‌ایستند.

 وی اضافه کرد: این به خاطر آن قدرتی است که جبهه‌ مقاومت دارد و به این باور رسیدند که امروز در معادلات منطقه‌ای از حیث سیاسی و نظامی نباید جبهه مقاومت را کم بگیرند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها انتظار داشتند که با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گروه‌های مقاومت در منطقه بیش از پیش اهداف و آرمان ها را دنبال می‌کنند و به آمریکا اعلام خواهند کرد که انتقام این ترور را خواهند گرفت ولی با شهادت سردار دلها مکتب شهید سلیمانی شکل گرفت و دنبال کردن آرمان‌ها و اهداف سردار به یکی از مهم‌ترین هدف‌های گروه‌های مقاومت تبدیل شده است. 



انتهای خبر/
کد مطلب: 430488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *