شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۴۸
۰
سرپرست رئیس اداره کل ورزش و جوانان ایرانشهر:

۲۸۰ فوتبالیست ایرانشهری در مسابقات فوتبال پایه به رقابت پرداختند

سرپرست رئیس اداره کل ورزش و جوانان ایرانشهر گفت: ۲۸۰ فوتبالیست ایرانشهری در مسابقات فوتبال پایه در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به رقابت پرداختند.
۲۸۰ فوتبالیست ایرانشهری در مسابقات فوتبال پایه به رقابت پرداختند



عبدالله پناه در گفتگو با خبرنگار پهره از اختتامیه مسابقات فوتبال نونهالان و نوجوانان ایرانشهر خبر داد و بیان کرد: مسابقات فوتبال پایه این منطقه با هدف انتخاب نمایندگان این شهرستان در مسابقات استان در دو رده نونهالان و نوجوانان با حضور بیش دویست و هشتاد فوتبالیست در اسفند ماه 1401 برگزار شد. 

وی افزود: ابتدا مسابقات نونهالان در تاریخ چهارم اسفند ماه با حضور هفت تیم در دو گروه آغاز شد که در آخر نونهالان سرزه از گروه یک به مقام اول و نونهالان شاهین به مقام دوم دست یافتند.

این مسئول تصریح کرد: سپس مسابقات نوجوانان در تاریخ هفدهم اسفند 1401 با حضور چهار تیم به صورت دوره‌ای آغاز شد که جنوب شهید راه خدمت با دو مساوی و یک برد با پنج امتیاز به مقام اول و تیم ورنا با چهار امتیاز به مقام دوم دست یافتند.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات روز جمعه نوزدهم اسفند ماه با رئیس هیات فوتبال شهرستان ایرانشهر و جمعی از پیشکسوتان برگزار و جوایز تیم های برتر اهدا شد.
    
پناه خاطرنشان کرد: قهرمان نونهالان سرزه تیم اخلاق نونهالان آینده برتر چاه جمال پدیده‌های مسابقات نونهالان محمد حسین آوری (چاه جمال)، یاسر ابراهیمی(شاهین)، امیرصدرا داوودی(شاهین)، اشکان بنتی(سرزه) هستند.

وی افزود: همچنین قهرمان نوجوانان جنوب شهید راه خدمت پدیده مسابقات نوجوانان سلمان سنگری (ورنا) است. 

انتهای خبر/
کد مطلب: 430347