شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴
۰
فرماندار ایرانشهر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمنان را خوار و ناامید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: بیست و دوم بهمن تبلور وحدت، همدلی، انسجام، همکاری و همراهی مردم ایران در مسیر سعادت، عزت و سربلندی، یکپارچگی ملی و حفظ تمامیت سرزمینی است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال دشمنان را خوار و ناامید کرد



علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن، روز تجلی اراده خلل ناپذیر ملت بزرگ ایران برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بیست و دوم بهمن نمایه اراده الهی در اعطای حاکمیت زمین به صالحین و مستضعفان است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: بیست و دوم بهمن تبلور وحدت، همدلی، انسجام، همکاری و همراهی مردم ایران در مسیر سعادت، عزت و سربلندی، یکپارچگی ملی و حفظ تمامیت سرزمینی است.

 وی اضافه کرد: بیست و دوم بهمن روز شکست دشمنان و بدخواهان ایران عزیز و روز دفاع از فرهنگ و هویت ملی و  تمدن و عظمت همیشگی کشورمان است.

شعبانی خاطرنشان کرد: بیست و دوم بهمن روز حضور با شکوه فراگیر اقوام گوناگون ایرانی از ترک و ترکمن، کرد و لر و کرمانج، بلوچ و سیستانی، گیلک و مازنی، پارس و عرب و همه کیشها از مسلمان- شیعه و سنی- و زرتشتی و کلیمی و  مسیحی و همه مناطق کشور- شهری و روستایی و عشایر  برای پایندگی و تحقق ایران پیشرفته و قوی و تداوم آرمان های شهیدان و امام فقید است.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: بیست‌ودوم بهمن روز تجدید پیمان با رهبری معظم انقلاب مدظله العالی در تداوم راه، پیشبرد گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین ایرانی- اسلامی است. 


وی با بیان اينکه بیست و دو بهمن روز نمایش اقتدار ملی بوده، افزود: امروز چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی دوباره برای اتحاد همه اقشار و گروه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی کشور بود.

وی اضافه کرد: امروز برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم، روز تبیین و تعیین خط مشی آینده بوده و در حقیقت روز دوستداران ایران و نمایش عشق به کشور عزیزمان است.

فرماندار ایرانشهر ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران بیان کرد: امروز در آغاز چهل و پنجمین بهار آزادی ما، اقشار مختلف مردم ولایتمدار ایرانشهر، میزبانان دیروز رهبر انقلاب و یاوران وفادار ۴۴ سال گذشته، همه با هم، با اقتدار و صلابت، مصمم و قوی و شاداب، همدل و همراه و متحد، در صفوف منسجم، همگام با سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، جشن اسلامی و ملی ایرانیان، شرکت کردند و با فریاد شعارهای دشمن شکن، بر آرمان های انقلاب اسلامی و اتحاد و یکپارچگی ملی تاکید کردند و همانند همیشه، دشمنان را خوار و ناامید شدند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430317
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *