یک استاد دانشگاه؛

اهانت به قرآن کریم نشان از ضعف دشمن است

8 بهمن 1401 ساعت 8:43

حمیدرضا خزایی فر،عضو هئیت علمی دانشگاه گفت: در حقیقت توهین به قرآن نهایت استیصال دشمنان اسلام است.




 




حمیدرضا خزایی فر، عضو هئیت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت، صلح، شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح، جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: آن‌چه امروز در غرب به ظاهر متمدن و نظام بربریت مدرن آن، شاهد هستیم صحنه­ ای کاملا تکراری و واکنشی مذبوحانه در قبال موج اسلام­ خواهی و توجه جهانیان به قرآن کریم و آموزه های گرانسنگ پیامبر اعظم و ائمه طاهرین علیهم السلام است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: تیره دلانی که از سیل روزافزون اقبال جوامع به معنویت و گسترش آموزه­ های عقلانی اسلام در هراس افتاده، روزی با توهین به پیامبر(ص) و فرقه­ سازی و حمایت از داعش و آدم‌کشی و امروز با اهانت به قرآن کریم در خیال خام خود به دنبال مقابله با جریان حق و حقیقت هستند.

وی اضافه کرد: این‌گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌هراسی هر از چندگاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی این کتاب آسمانی، به استیصال رسیدند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: شیطان صفت‌هایی چون آمریکا جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفتند، غافل از اینکه تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این‌گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

وی ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه، از مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه  ملت مسلمان و شجاع  ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز با هوشیاری و بصیرت، برخورد کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 430274

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430274/اهانت-قرآن-کریم-نشان-ضعف-دشمن

پهره
  https://www.pahreh.ir