شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۴۳
۰
یک استاد دانشگاه؛

اهانت به قرآن کریم نشان از ضعف دشمن است

حمیدرضا خزایی فر،عضو هئیت علمی دانشگاه گفت: در حقیقت توهین به قرآن نهایت استیصال دشمنان اسلام است.
اهانت به قرآن کریم نشان از ضعف دشمن است


 




حمیدرضا خزایی فر، عضو هئیت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب آسمانی و معجزه‌ای بزرگ از پیامبر ختم‌المرسلین، مصحف عدالت و رحمت، صلح، شفقت و روشن‌ترین راه هدایت ابناء بشر است که همواره در روح، جان مسلمین و سایر آزادگان جهان، جاودانه خواهد ماند.

وی افزود: آن‌چه امروز در غرب به ظاهر متمدن و نظام بربریت مدرن آن، شاهد هستیم صحنه­ ای کاملا تکراری و واکنشی مذبوحانه در قبال موج اسلام­ خواهی و توجه جهانیان به قرآن کریم و آموزه های گرانسنگ پیامبر اعظم و ائمه طاهرین علیهم السلام است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: تیره دلانی که از سیل روزافزون اقبال جوامع به معنویت و گسترش آموزه­ های عقلانی اسلام در هراس افتاده، روزی با توهین به پیامبر(ص) و فرقه­ سازی و حمایت از داعش و آدم‌کشی و امروز با اهانت به قرآن کریم در خیال خام خود به دنبال مقابله با جریان حق و حقیقت هستند.

وی اضافه کرد: این‌گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌هراسی هر از چندگاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل صورت می‌پذیرد، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق اسلام و تفکر نورانی این کتاب آسمانی، به استیصال رسیدند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: شیطان صفت‌هایی چون آمریکا جسارت و توهین نسبت به آخرین کتاب آسمانی را در پیش گرفتند، غافل از اینکه تنها دستاورد آن، افزایش نفرت جهانی نسبت به عاملان این‌گونه جسارت‌های ابلهانه و به موازات آن افزایش، اتحاد و انسجام میان مسلمین خواهد بود.

وی ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه، از مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه  ملت مسلمان و شجاع  ایران اسلامی می‌خواهد تا با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، نسبت به این واقعه جسارت‌آمیز با هوشیاری و بصیرت، برخورد کنند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430274
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *