پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۰۵
۰
استاندار‌ سیستان و بلوچستان:

عملکرد مدیران باید کف میدان دیده شود /بزرگترین آسیب برای یک مجموعه تفرقه است

محمد کرمی با بیان این که همگان از دامن زدن به تفرقه دوری کنند، گفت: عملکرد مدیران باید کف میدان دیده شود.
عملکرد مدیران باید کف میدان دیده شود /بزرگترین آسیب برای یک مجموعه تفرقه است







محمد کرمی، استاندار سیستان وبلوچستان در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات، کمبودها و ضعف زیرساخت ها همه مسئولیت داریم تا اوضاع کنونی را اصلاح کنیم.

وی افزود: با هدف نظارت بر عملکرد مدیران برنامه ارزیابی عملکرد کلیه مدیران هر ۳ ماه یک‌بار اجرایی خواهد شد و بر کار آن‌ها نظارت می‌شود.


کرمی اضافه کرد: از دامن زدن به مباحث تفرقه انگیز دوری کنیم، چرا که بزرگ‌ترین آسیب برای یک مجموعه تفرقه است و موجب می‌ شود تا ظرفیت‌هایمان به هدر برود و معطل بماند.

وی تصریح کرد: مشکل صف های طولانی بنزین و نان که این روزها گریبانگیر مردم استان شده باید به طور دقیق ریشه یابی شود و اگر در اختصاص میزان سهمیه ها مشکلی وجود دارد باید به سرعت برطرف شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: علاوه بر دستگاه های متولی، مردم هم باید بر روند ارائه خدمات در جایگاه های توزیع سوخت و هم توزیع نان نظارت کنند و دستگاه های نظارتی نیز این موضوعات را با جدیت کنترل و نظارت کنند.

وی بیان کرد: باید چند برابر گذشته تلاش کرده و وقتی مشکلی را پیدا می‌کنیم از ظرفیت همه استفاده کنیم و هر جا ریشه فساد را می‌بینیم باید آن را از بین ببریم و اجازه ندهیم عده ای سوءاستفاده کنند که مردم تاوان آن را  پس بدهند.

کرمی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت فکر و استعداد جوانان خلاق و نوآور استفاده کرد و آنان را پای کار آورد چرا را که آنان دارای افکار جدیدی هستند.

وی ادامه داد: نتیجه گزارش عملکرد مدیران باید کف میدان دیده شود به طور مثال اگر می‌گویند این تعداد مسکن ساخته شده باید در کف میدان و به صورت عینی قابل مشاهده باشد.


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بسیاری از مواهبی که در استان به صورت خدادادی وجود دارد سایر کشورها برای تامین آن هزینه های زیادی می‌کنند، عنوان کرد: باید کار کنیم و با کار شبانه روزی منطقه را متحول کنیم و مشوق ها و حمایت های سرمایه گذاری در استان باید افزایش یابد.

کرمی تصریح کرد: اراده خود را تقویت کنیم و با اراده محکم کار کنیم چرا که اگر بهترین امکانات را در اختیار داشته باشیم،  اما اراده ها ضعیف باشد محکوم به شکست خواهیم بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430247
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *