پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ۱۰:۵۹
۰
در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بمپور مطرح شد؛

حوزه انتظامی کلاتان در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و عملیاتی شود

آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بمپور برگزار شد.
حوزه انتظامی کلاتان در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و عملیاتی شود






به گزارش پهره؛ آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بمپور به ریاست سلمان برهانی فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بمپور و با حضور سردار دانشمندی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، جوکار جانشین فرماندهی انتظامی استان، بخشداران، اعضای شورای تأمین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این آئین محمد علی لکزایی تکریم و از زحمات او تقدیر و در ادامه عباسعلی راز به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بمپور معارفه شد.

در این مراسم سلمان برهانی، فرماندار بمپور ضمن بیان مسائل و مشکلات حوزه انتظامی این منطقه از خدمات نیروهای جان بر کف انتظامی تقدیر و خواستار تسریع در ترمیم و تکمیل ساختار انسانی و لجستیکی ستاد فرماندهی این شهرستان و همچنین استقرار حوزه انتظامی مرکز بخش کلاتان، استقرار پایگاه سه راهی شمس آباد و سه راهی جلگه در بخش کلاتان و استقرار پایگاه انتظامی در محور بمپور، نیکشهر حد فاصل سه راهی خیرآباد شد.

گفتنی است؛ تمامی موارد درخواستی موافقت جانشین انتظامی استان قرار گرفت و مقرر شد تک تک امورات فوق به ویژه حوزه انتظامی کلاتان در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430208
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *