يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۷
۰
مدیر امور برق خبر داد؛

۲۷ پایه شبکه برق بر اثر سرقت در شهرستان ایرانشهر

محمد رئیسی گفت: سارقان با تخریب ۲۷ پایه شبکه برق، ۱۵۰۰ متر کابل برق بخش دامن شهرستان ایرانشهر را سرقت کردند.
۲۷ پایه شبکه برق بر اثر سرقت در شهرستان ایرانشهر




 
محمد رئیسی، مدیر امور برق شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به این که سارقان با آتش زدن و تخریب ۲۷ پایه شبکه برق باعث خسارت به ۲ هزار متر شبکه فشار متوسط در بخش دامن شدند و بیان کرد: ۱۵۰۰ متر شبکه و ۱۸ دستگاه کنسول شبکه برق، طی این خسارت سرقت شده است.

وی افزود: پرسنل امور برق شهرستان ایرانشهر به محض اطلاع به محل حادثه دیده اعزام و نسبت به اصلاح و پایدار کردن شبکه برق اقدام کردند.


این مقام مسئول تصریح کرد: در ابتدای این اتفاق، برق تعدادی از روستاهای منطقه قطع شد، که بعد از حدود یک ساعت و ۴۰ دقیقه تلاش پرسنل این امور، شبکه برق این مناطق از طریق مانور خطوط مجدد پایدار شد.


 وی اضافه کرد: میزان خسارت وارد شده به شبکه برق این منطقه حدود ۸ میلیارد ریال است.

 رئیسی خاطرنشان کرد: سهولت امکان خرید و فروش در مراکز ضایعات فروشی، سهولت دسترسی و عدم برخورد بازدارنده از جمله عوامل افزایش سرقت تجهیزات برق است.

مدیر امور برق شهرستان ایرانشهر گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوکی که در حال صعود و یا فرود از تیرهای برق یا دستکاری تجهیزات شبکه برق هستند، مراتب را سریعا به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430201
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *