پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۱:۱۱
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

ایران قوی از پیشرفت عقب نمی ماند، دشمنان کور خوانده اند/ شیاطینی چون آمریکا خواب های خیالی، بر هم زدن امنیت کشورمان را به گور خواهند برد

محمد جواد سجادی گفت: شیاطینی چون آمریکا تاب تحمل دیدن ایران قوی و مستقل را ندارند و ار هر راهی وارد می شوند که شاید بتوانند، کشورمان را شکست بدهند اما این کوردلان کور خوانده اند.
ایران قوی از پیشرفت عقب نمی ماند، دشمنان کور خوانده اند/ شیاطینی چون آمریکا خواب های خیالی، بر هم زدن امنیت کشورمان را به گور خواهند برد


 









محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به این‌ که‌ بازار داغ اخبار کذب این روزها داغ بوده، بیان کرد: در حقیقت امروزه رسانه های معاند که به دنبال ضربه زدن به ایران قوی هستند و تلاش می کنند با دروغ پراکنی از آب گل آلود ماهی بگیرند و از هر فرصتی هم برای رسیدن به اهداف شوم خودشان استفاده می کنند.

وی افزود: در واقع ایران قوی برای کل دنیای اسلامی یک دلگرمی  در کل جهان بوده که باعث ترس و وحشت برای دشمنان جهان اسلام خواهد بود.


این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که آمریکا نمی تواند در برابر ایران اسلامی دست از پا خطا کند، تصریح کرد: یک زمانی در جنگ سیم خاردار نداشتیم که در حقیقت این ابزارها ابتدایی ترین ابزار برای جنگ بوده اما امروزه ایران اسلامی یکی از صادر کننده بهترین و پیشرفترین سلاح ها در خاورمیانه است.


این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در حقیقت ایران قوی همین طوری به وجود نیامده است بلکه ثمره هزاران خون شهید می باشد.


وی اضافه کرد: امروز برنامه‌ریزی دشمن این است که در کشور ما شکاف اجتماعی ایجاد کند و این به ضررمان است.

وی اضافه کرد: در حقیقت دشمنان امروز نمی‌خواهند ایران اسلامی را قوی را ببینند و توان رویارویی با کشورمان را نداشته باشند  بلکه دنبال تضعیف آن هستند.


سجادی تصریح کرد: مردم ولایت مدار برای حفظ عزت و اقتدار کشورشان جلوی دسیسه های دشمنان  ایستادند. 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دروغ پردازی رسانه های معاند یکی از ابزارهای دشمنان است که در آشوب های اخیر مشاهده شد که در این راستا لازم است به مسئله سواد رسانه توجه فراوان شود.


انتهای پیام/
کد مطلب: 430089