دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۲۸
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

تحویل سوخت تنها با کارت سوخت مربوط به همان خودرو مجاز است/سوخت گیری در مخازن غیر از باک خودرو تخلف محسوب می شود

علی شعبانی گفت: تحویل سوخت تنها با کارت سوخت مربوط به همان خودرو مجاز است.
تحویل سوخت تنها با کارت سوخت مربوط به همان خودرو مجاز است/سوخت گیری در مخازن غیر از باک خودرو تخلف محسوب می شود
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: برابر تصمیمات جلسه کمیته سوخت ایم منطقه، از این پس، تحویل سوخت به خودروها تنها با کارت سوخت مربوط به همان خودرو مجاز است و کارت سوخت غیر مرتبط، ضبط و ابطال خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر ضبط کارت غیر مرتبط، کارت سوخت خودرویی که با کارت های دیگر اقدام به سوخت گیری کند نیز ضبط خواهد شد.
شعبانی با بیان این که روزانه بسیار بیش از سوخت مورد نیاز در شهرستان توزیع می شود، تصریح کرد: علت صف های طولانی، ناشی از کمبود یا عدم حمل به موقع سوخت نیست بلکه ناشی از ایجاد اخلال از سوی افراد قانون شکن و سودجو است که با کارت سوخت های متعدد به انگیزه عرضه خارج از شبکه مدام در صف هستند و مخل نظم و آرامش عمومی هستند.
معاون استاندار و فرماندار ایرانشهر با اشاره به تصمیم کمیته سوخت شهرستان بر تشدید نظارت بر روند عرضه سوخت، خاطرنشان کرد: جایگاه های عرضه سوخت مکلف هستند ضمن جلوگیری از سوخت گیری خودروها با کارت خودرو های دیگر، هر روزه فهرست و مشخصات خودروهایی که در جایگاه سوخت گیری کردند را به کمیته سوخت شهرستان ارائه کنند و ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی ایرانشهر نیز موظف است با بررسی سیستمی و دقیق، نسبت به ابطال تمام کارت های غیر مرتبط استفاده شده اقدام کند.
فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به برنامه ساعات کار تنظیم شده برای جایگاه های عرضه سوخت گفت: جایگاه های رسالت و نخلستان به صورت شبانه روزی و سایر جایگاه های این شهرستان از ساعت ۶ بامداد تا ۲۳ شب فعالیت خواهند داشت.
شعبانی گفت: تحویل سوخت در ظرف و مخازن غیر از باک خودرو تخلف است و در صورت مشاهده، با عوامل برخورد و جرایم سنگین اعمال خواهد شد.
وی عنوان کرد: روند تحویل سوخت به خودروهای مسافران طبق برنامه جاری انجام و تغییری نیافته است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر با اشاره به اینکه یکی از مسائل ایجاد نابسامانی در تحویل سوخت، تاخیر در صدور کارت های المثنی است.
وی اضافه کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواست تا در خصوص صدور کارت سوخت خودروهایی که به هر دلیل نیازمند کارت جدید هستند و همچنین اصلاح کارت سوخت به نام مالک خودرو در هر زمان، تسریع کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429833
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *