شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۰
۰
به مناسبت هفته عقیدتی ـ سیاسی سپاه پاسداران؛

پاسداران سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی، سبزقامتان سپاه شهرستان ایرانشه با امام جمعه اهل تشیع این شهرستان دیدار کردند.
پاسداران سپاه شهرستان ایرانشهر با امام جمعه دیدار کردند
به گزارش پهره؛ به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی ـ سیاسی، سبزقامتان سپاه شهرستان ایرانشه با امام جمعه اهل تشیع این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن خوش آمدگویی و تبریک اعیاد و ایام و قبولی طاعات و عبادات، بیان کرد: ماه مبارک رمضان دارای اهمیت بسیار والایی بوده که در این زمینه امام سجاد(ع) فرموده: خدایا کاری کن این رمضانم را به رمضان بعدی متصل کنم.
وی با بیان این که عبادت و بندگی در رمضان نهفته است، افزود: باید یاد و نام شهید مطهری را گرامی بداریم و این ایام به عنوان هفته در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح است و قاعده اصلی، پاسداری مرزهای عقیدتی است.
این خطیب جمعه اذعان کرد: اگر جامعه ای باورهای عمیق و دقیق نداشته باشد به طور یقین دچار خسران خواهد شد.
وی اضافه کرد: کار اصلی و رسالت مهم عالمان دینی به خصوص در حوزه عقیدتی سپاه پاسداران توجه به مسئله اعتقادات و عقیده مخاطبان خودش است.
وی عنوان کرد: در حقیقت دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامل حفظ و حراست موقعیت جغرافیایی و قدرت بازدارندگی سپاه به برکت حوزه موشکی بوده و مهمتر از همه اینها پاسدارای از موقعیت عقیدتی است.
با بیان اینکه همه اقشار با سپاه پاسداران سر و کار و ارتباط مستقیم دارند، تصریح کرد: سپاه پاسداران اولین کسانی هستند که در حوزه عقیدتی حضور دارند و در این راستا حتما به موضوع جهاد تبیین توجه ویژه شود.
حجت الاسلام بزمانی به فشارهایی که برحوزه معیشت وارد می شود و این که دشمنان از این موقعیت دنبال سودجویی و سواستفاده گری هستند، خاطرنشان کرد: اگر مردم تا به حال از همه مشکلات جامعه با توجه به‌ دسیسه های دشمن سربلند و پیروز شدند، دلیل داشتن روحیه انقلابی و عقیده قوی آنان بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با اشاره به روحیه انقلابی و جهادی امام خمینی (ره)، عنوان کرد: به برکت وجود امام راحل شاهد بیداری اسلامی امروزه هستیم و مقام معظم رهبری پرچم دار و هادی جهان اسلام و بشریت است.
گفتنی است در پایان مراسم دیدار پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ایرانشهر با خطیب جمعه این منطقه از همراهی، مشارکت و همفکری او با سپاه به واسطه لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429716
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *