جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۳۴
۰
همــزمان با سـراسر کشـور صورت گرفت؛

رقابت بیش از یک هزار و پانصد داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیکشهر

مـدیـر آمــوزش و پرورش نیکشهر گفت: بیش از یک هزار و پانصد داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیکشهر به رقابت پرداختند.
رقابت بیش از یک هزار و پانصد داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نیکشهر
ساره باور، رئیس آموزش و پرورش نیکشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: نهمین آزمــون استخدامی متمرکز دستگاه های اجــرایی کشـور با حضور داوطبان در شهرستان این برگزار شد.
وی افزود: نهمین آزمـون استخدامی متمرکز دستگاه های اجــرایی کشـور با حضور ۱۶۱۱ داوطلب طی دو روز در شهـرستان نیکشهر برگزار شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: اولین روز، آزمــون در سه حــوزه امتحانی با ۸۶۱ داوطلب با رعایت پروتکل های بهداشتی بــرگزار شد.
باور خاطرنشان کرد: با تمهیدات پیش بینی شده با ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نیکشهر، آزمون‌ها با نظارت و امنیت کامل انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: در دومین روز از برگزاری آزمـون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ویـژه آموزش و پرورش در شهرستان نیکشهر ۷۵٠ داوطلب در سه حــوزه امتحانی به رقابت پرداختند.
مدیر آموزش و پرورش نیکشهر اضافه کرد: ۱۲ هزار و ۵۹٠ داوطلب از سیستان و بلوچستان در این آزمون شرکت کردند که پس از قبولی در آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش ۳هزار و ۵۴۸ نفر در رشته های مورد نیاز جذب خواهند شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429710
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *