سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

عید فطر، روز مزد گرفتن یک ماه بندگی است /مطالبه‌گری حق مردم بوده و پاسخگویی، وظیفه مسئولین

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مردم بوده و پاسخگویی، وظیفه مسئولین، گفت: عید فطر، روز مزد گرفتن یک ماه بندگی است.
عید فطر، روز مزد گرفتن یک ماه بندگی است /مطالبه‌گری حق مردم بوده و پاسخگویی، وظیفه مسئولین
به گزارش پهره، نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر با حضور مردم ولایتمدار در فاطمه الزهرا (س) شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات مردم پرهیزگار ایرانشهری بیان کرد: حضرت علی (ع) پیرامون این روز فرموده: روز عید فطر روزی است که به انسان های محسن ثواب داده می شود و همانند روز قیامت شماست.
وی افزود: روز عید سعید فطر همچون زمانی است که انسان سر از قبر بیرون می آورد و به جهت حضور در پیشگاه حضرت حق آماده می شود، اگر اعمال خوبی داشته باشد به بهشت و در غیر این صورت به جهنم روانه می شود.
امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: خواندن دعاها و به جا آوردن نماز و آداب ماه مبارک رمضان یک سرمایه بوده و این سرمایه عظیمی است که باید آن را حفظ کرد عادات بد خود را کنار گذاشت.
وی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس یک مسئولیت بزرگ بر گردن تمام مسلمین است و از مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ایرانشهر جهت انجام وظیفه شان در روز قدس تشکر و قدردانی می کنم.
این خطیب جمعه ضمن تبریک هفته معلم به خادمان و دلسوزان این عرصه و خدا قوت به کارگران عزیز، عنوان کرد: امام باقر (ع) فرموده: وصیت به تقوای الهی فقرا را دریابید، آنان که بی نیازند وظیفه کمک به نیازمندان را دارند و باید از مستمندان دستگیری و به خانه‌های همدیگر بروند و از هم عیادت کنند.
وی اذعان کرد: مردم باید در راستای همبستگی و شرکت در محافل جهت دسترسی به مطالبات به حق حضور پیدا کنند.
حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: شهر ایرانشهر متناسب با میزبانان ولایت رشد نکرده و باید جریان مطالبه گری داشته باشیم و مردم در این زمینه کوتاه نیایند، چرا که گاهی این مطالبه گری ها به انحراف کشیده شده و به جریان های منفی تبدیل شده که برخی مطالبه گری را در فضای مجازی می خواهند به انحراف بکشند.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: نظارت عمومی بر معیشت و خدمات رسانی از سوی مسئولین باید تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429701
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *