جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۰۲
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر مطرح شد؛

سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت زمینه شکست اسرائیل را فراهم کرد

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت زمینه شکست اسرائیل را فراهم کرد.
سردار سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت زمینه شکست اسرائیل را فراهم کرد
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.
وی افزود: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز جهانی قدس ادبیات حمایت از مردم فلسطین را در مبنای کشور ما قرار داد و مردم را به دفاع همه جانبه از مظلومان دعوت کرد.
این خطیب جمعه تصریح کرد: دشمنانی که با شما دشمنی دارند و ظالمانی که نسبت به مظلومان ظلم می کنند دو گروهی هستند که نباید با آن ها ارتباط و حب و دوستی برقرار کرد.
وی اضافه کرد: انسان مسلمان نباید غافل از مظلومیت مسلمانان دیگر باشد.
حجت الاسلام والمسلمین بزمانی با اشاره به حضور پرشور و باشکوه مردم شهرستان ایرانشهر در راهپیمایی روز قدس؛ عنوان کرد: فلسطین پاره تن اسلام است و ظالمان در حال ظلم به آنان هستند.
وی اضافه کرد: امروز میخ کوب شدن اسرائیل در فلسطین نشانه صبح روشن بوده و صبحی که تفاله های اسرائیلی ها را بیرون می ریزند و این ها رشادت های شهید سلیمانی است.
امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد: یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز کار و کارگری است که باید طبق روایت پیامبر اسلام دست این قشر را بوسید.
وی عنوان کرد: اگر کشوری می خواهد مستقل باشد باید به مسئله کار و کارگری توجه ویژه ای داشته باشد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429691
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *