چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲
۰
رئیس اداره صمت ایرانشهر؛

۲۴ واحد متخلف در ماه رمضان شناسایی شد/ بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی

مهرداد طاهری از شناسایی ۲۴ واحد صنفی متخلف از یکم تا نهم ماه رمضان خبر داد و گفت: پرونده های تخلف با مجموع ارزش ۱۰۴ میلیون ریال جهت واحد‌های متخلف تشکیل شده است.
۲۴ واحد متخلف در ماه رمضان شناسایی شد/ بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی
مهرداد طاهری، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: از ابتدا ماه رمضان تا نهمین روز این ایام تعداد ۴۰۰ واحد صنفی و مراکز عرضه فروش کالا در قالب گشت‌های مستقل و مشترک با سایر دستگاه ها مورد بازرسی قرار گرفته است.
وی افزود: در طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان تمرکز بازرسی ها بر رعایت درج قیمت تولید کننده بر کالاها، رعایت دستورالعمل بهداشتی، نظارت برواحدهای صنفی قنادی و بررسی قیمت فروش زولبیا و بامیه، آش و حلیم است که در همین ارتباط و طی بازه زمانی اعلام شده تعداد ۲۴ واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: مجموع ارزش پرونده های تشکیل شده به رقم ۱۰۴ میلیون ریال رسیده که تمامی پرونده ها جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
طاهری خاطرنشان کرد: مردم عزیز شهرستان ایرانشهر در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ اطلاع بدهند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429633
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *