يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۲۹
۰
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر؛

تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی؛ شاه کلید مبارزه با کرونا است

ذبیح الله شیروانی گفت: تنها راه کنترل بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون علیه کروناست.
تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی؛ شاه کلید مبارزه با کرونا است
ذبیح الله شیروانی، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو و خبرنگار پهره بیان کرد: در نوزدهم فروردین ماه واکسیناسیون علیه کووید_ ۱۹ در حسینیه سیستانی ها و مسجد حضرت زهرا (س) از ساعت ۱۹ آغاز شد که با عنایت به استقبال باشکوه مردم فهیم و مومن شهرستان واکسیناسیون نمازگزاران تا ساعت ۲۲ ادامه داشت.
وی افزود: حتی در ایام تعطیل پایگاه های تجمیعی و تیم های سیار واکسیناسیون فعال و آماده خدمت رسانی هستند.
این مقام مسئول ضمن تشکر و قدر دانی از استقبال و مساعدت مردم عزیز با پرسنل بهداشتی جهت دریافت واکسن کرونا، تاکید و گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۵ سال شهرستان ایرانشهر و رسیدن به پوشش کامل سه نوبت با جدیت و تلاش شبانه روزی پرسنل بهداشتی محقق خواهد شد.
وی اضافه کرد: تنها راه کنترل بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون علیه بیماری کرونا است.
شیروانی خاطرنشان کرد: امروز تیم سیار واکسیناسیون کرونا در فرمانداری شهرستان ایرانشهر مستقر شد و پرسنل آن واکسن کرونا دوز سوم را دریافت کردند.
وی عنوان کرد: واکسیناسیون کووید_۱۹ کارمندان ادارات با درخواست مدیران شان با استقرار تیم واکسیناسیون در محل انجام می شود.
شیروانی خاطرنشان کرد: مرکز بهداشت آمادگی اعزام تیم های واکسیناسیون به ادارات، موسسات، مدارس و دانشگاه ها را دارد لطفا مدیران ارگان ها جهت حضور تیم سیار با مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر هماهنگی کنند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *