دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۵۰
۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی:

نمایش ناتوانی دشمن با حذف هشتک "آری" در روز جمهوری اسلامی ایران/مردم ایران به آرمان های انقلاب پایبند هستند

حسینعلی شهریاری گفت: در روز ۱۲ فروردین نظام جمهوری اسلامی ایران با رای حداکثری مردم ثتبیت شد، دشمن با حذف کردن هشتک "آری" صورت مسئله را نمی‌تواند پاک کنند.
نمایش ناتوانی دشمن با حذف هشتک "آری" در روز جمهوری اسلامی ایران/مردم ایران به آرمان های انقلاب پایبند هستند
به گزارش پهره حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده بسیاری دارد، در روز ۱۲ فروردین این نظام مقدس شکل گرفت و در سالروز آن داغ مخالفین تازه می شود و فکر می کنند با حذف کردن هشتک "آری" صورت مسئله را می‌توانند پاک کنند، که این یک خیال باطل بیش نیست.

وی افزود: دشمنان چشم دیدن نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند و فکر می‌کنند این مسئله را کمرنگ کنند شاید بتوانند مسئله اصلی را پاک کنند، اما مردم ما ثابت کردند که همواره در کنار نظام هستند و در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ بیش از ۹۸ درصد ملت ایران پای صندوق رای آمدند و به جمهوری اسلامی رای دادند.

نماینده مردم زاهدان تصریح کرد: پای این نظام و انقلاب خون های زیادی ریخته شده، در هشت سال دفاع مقدس ۲۵۰ هزار شهید و جانباز داریم و به غیر از دفاع مقدس توطئه های دیگری در بعضی از شهرهای کشور رخ داد و افراد زیادی شهید شدند.

وی ادامه داد: اهداف تمامی این توطئه ها نظام جمهوری اسلامی ایران بود که دشمنان هیچگاه موفق نشدند، و جمهوری اسلامی یک ابرقدرت به طور جد از نظر نظامی به اندازه رسیده است که هیچ کشوری در دنیا جرات اینکه با جمهوری اسلامی وارد درگیری نظامی شود قطعاً نخواهد داشت.

شهریاری تشریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند از نظر اقتصادی مشکلاتی ایجاد کنند و از این طریق به مردم ما فشار بیاورند البته با اقداماتی که در دست اجرا است در این زمینه هم نا امید خواهند شد، و ملت ایران پیروز خواهد شد، و با اقداماتی که دولت مجلس و قوه قضاییه که همسو و هم راستا هستند و با تصمیماتی که گرفته می شود روز به روز مشکلات اقتصادی کاهش پیدا می‌کند و فضایی در کشور به وجود می‌آوریم که همه به جمهوری اسلامی ایران افتخار کند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *