سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲
۰
مدیرکل راه و شهرسازی:

سیستان و بلوچستان رتبه نخست مراحل اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در کشور از آن خود کرد

عطاءاله اکبری گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان های کشور از آن خود کرد.
سیستان و بلوچستان رتبه نخست مراحل اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در کشور از آن خود کرد
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون؛ عطاء اله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در جلسه طرح نهضت ملی مسکن که به صورت ویدئوکنفراسی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد:  در حال حاضر پنج هزار و ۲۵۱ واحد نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۴۰ درصد در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات وزارت راه و شهرسازی، با اقدامات مطلوب انجام شده  سیستان و بلوچستان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن اعم از نسبت تعداد واحدهای در مرحله اسکلت به تعداد کل واحدها و هم نسبت تعداد واحدهای در مرحله فنداسیون به تعداد کل واحدها توانست عنوان نخست کشور را از آن خود کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از افتخارات این استان در کشور کسب رتبه نخست نسبت تعداد متقاضیان تخصیص داده شده به تعداد کل واحدها است.

اکبری افزود: همچنین سیستان و بلوچستان در تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن نیز رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه متعادل شدن بازار مسکن، کوتاه شدن دست دلالان از بازار مسکن، ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی بویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا از مهمترین اهداف این طرح نهضت ملی مسکن بشمار می رود این اداره کل تلاش دارد عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی را هر چه سریع تر به اتمام برساند و به متقاضیان واجد شرایط استان تحویل دهد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429547