فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با ۲۶ فقره سرقت در جنوب شرق کشور

17 اسفند 1400 ساعت 9:37

سردار احمد طاهری گفت: اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح تلفن همراه با ۲۶ فقره سرقت و ۴ فقره تیر اندازی منجر به جرح مالباختگان دستگیر شدند.


به گزارش پهره سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شهروندان در معابر و محلات حاشیه ای زاهدان و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی که باعث ايجاد جو نا امنی در بين مردم شده بود بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد ۳ نفر سارق مسلح به سلاح وینچستر و قمه با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در ساعات پایانی شب، ضمن پرسه زنی در معابر و محلات حاشیه ای شهر زاهدان، با تهدید اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و اموال شهروندان می کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته هر ۳ سارق که از متهمان سابقه دار زاهدان بودند شناسایی و در چند عملیات دستگیر شدند، همچنین یک قبضه سلاح وینجستر، به همراه تعدادی سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجويی های تکمیلی به ۲۶ فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان در سطح معابر زاهدان و ۴ مورد تیر اندازی منجر به جرح مالباختگان اقرار کردند و مشخص شد اموال مسروقه را به یک مالخر می فروختند.

طاهری با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه سارقان ادامه داد: هر ۴ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 429539

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429539/انهدام-باند-سارقان-مسلح-تلفن-همراه-۲۶-فقره-سرقت-جنوب-شرق-کشور

پهره
  https://www.pahreh.ir