سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با ۲۶ فقره سرقت در جنوب شرق کشور

سردار احمد طاهری گفت: اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح تلفن همراه با ۲۶ فقره سرقت و ۴ فقره تیر اندازی منجر به جرح مالباختگان دستگیر شدند.
انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه با ۲۶ فقره سرقت در جنوب شرق کشور
به گزارش پهره سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شهروندان در معابر و محلات حاشیه ای زاهدان و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی که باعث ايجاد جو نا امنی در بين مردم شده بود بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد ۳ نفر سارق مسلح به سلاح وینچستر و قمه با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در ساعات پایانی شب، ضمن پرسه زنی در معابر و محلات حاشیه ای شهر زاهدان، با تهدید اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و اموال شهروندان می کنند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در نتیجه تحقیقات تخصصی صورت گرفته هر ۳ سارق که از متهمان سابقه دار زاهدان بودند شناسایی و در چند عملیات دستگیر شدند، همچنین یک قبضه سلاح وینجستر، به همراه تعدادی سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجويی های تکمیلی به ۲۶ فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجوه نقد شهروندان در سطح معابر زاهدان و ۴ مورد تیر اندازی منجر به جرح مالباختگان اقرار کردند و مشخص شد اموال مسروقه را به یک مالخر می فروختند.

طاهری با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه سارقان ادامه داد: هر ۴ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 429539