دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۲۲
۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر؛

وحدت و همدلی ثمره درک درست از بعثت پیامبر(ص) است

سردار محمد ناظری گفت: خداوند برای سه نعمت مهم، بر بشریت منت گذاشته است که مبعث پیامبر اکرم(ص) یکی از این سه نعمت بوده و در قبال این آن، وظیفه داریم، پیام مبعث را درک کنیم که نخستین و مهم ترین آن وحدت است.
وحدت و همدلی ثمره درک درست از بعثت پیامبر(ص) است
سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تکمیل کننده راه هدایت انسان ها که به سوی سعادت در امتداد راهی بود که دیگر پیامبران الهی پیمودند و خاتم الانبیاء با تکیه بر قدرت لایزال الهی در مسیر گستراندن دین اسلام در سراسر عالم کوشید.

وی افزود: عید سعید مبعث از ایام و اعیاد وحدت آفرین برای مسلمانان جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با انقلابی که با هدایت و سکان داری رهبری تربیت یافته در مکتب پیامبر(ص)، به وقوع پیوست و متولد شده‌ است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء ارزش ها با دشمنان انسانیت و همه ستمگران جهان مبارزه می کند و رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب بر حق امام عصر (عج) پرچمدار ترویج آموزه های بعثت و آشنایی بشریت با این مبانی الهی هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *