دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵
۰
امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد؛

لغو کلیه تحریم ها/رئیسی: امید ما به مردم است؛ نه وین و نیویورک

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: با آمریکا تا وقتی آدم نشده رابطه نداریم و تمام تحریم‌ها باید لغو شود.
لغو کلیه تحریم ها/رئیسی: امید ما به مردم است؛ نه وین و نیویورک
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مردم ما باید بدانند مذاکرات برجامی دولت قبل با این دولت فعلی انقلابی و مردمی قطعا ‌تکرار نخواهد شد و آن خنده ها و قدم زدن ها نیز تکرار نخواهد شد.

وی با اشاره به سخن سخنگوی دولت که ایالات متحده قابل اعتماد نیست نشان داد تا چه میزان غیر قابل اطمینان است، افزود: اگر یک روزی به هشدارهای مقام معظم رهبری در اعتماد به دشمن دولت قبلی توجه نمی کرد این دولت عدم بی اعتمادی به دشمن را در دستور کار خودش قرار داده بود.

این خطیب جمعه اذعان کرد: فصل الخطاب این دوره از مذاکرات به یقین مسئله ی برداشتن تحریم های کامل و راست آزمایی بوده و این برهه‌ای زمان نیز دیده عبرت است و انسان مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود از پیام هایی که امریکایی ها مرتب می فرستند روشن می شود که بر سر دوراهی قرار دارند.

وی تصریح کرد: آمریکایی هایی ها این هدف را در سر دارند که یک شوک مذاکراتی وارد کنند و ادعای القای این مطلب رو بکنند که توافق قطعی است، این سناریوی رو پیش کشیدند.

وی عنوان کرد: دولت انقلابی گفته ما امیدمان به خداست، امیدمان به خوزستان، خراسان و اذربایجان، شرق،غرب به شمال و جنوب کشور است و هرگز امید به وین و نیویورک نداریم و این خواب را که دولت مذاکرات را به اقتصاد گره بزند را به گور می برند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429513
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *