دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۲۴
۰
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر؛

جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

محمد هراتی گفت: جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است
محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بیانیهٔ گام دوم انقلاب نوشته، رهبر جمهوری اسلامی ایران است که ایشان به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر کرد و با مخاطب قرار دادن جوانان، ضمن بیان پیشینه وقوع انقلاب و دشواری‌های آن، به دستاوردهای چهل ساله انقلاب پرداخت و چشم‌انداز آینده را در بخش‌های مختلفی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد تبیین کرد.

وی افزود: بیانیه گام دوم سند و منشور مهم و شامل  دلالت‌های جهانی و دلالت‌هایی برای نظام حکمرانی هم در سطح جهانی و ملی دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: استقرار عدالت، یکی از بنیادی‌ترین اهداف تمدن نوین اسلامی محسوب می شود و نیازمند آن است که بررسی شود در کدام نقاط می‌توان این امر مهم را با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی مستقر کرد.

وی اضافه کرد: در حقیقت مخاطب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ملت ایران و به طور خاص جوانان هستند و در این عرصه، جوان های دانا و متعهد می‌توانند هم مطالبه تبیین کنند و نیز در این عرصه حضور فعال داشته باشند.

هراتی خاطرنشان کرد: باید واقعیت‎های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن برای همگان خصوصا نسل جوان بازگو و تبیین شود.

وی عنوان کرد: امروز نخبگان نقش موثری در جهاد تبیین دارند و هر چقدر بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده و آنها را وارد این فضا کنیم به طور یقین نتیجه بهتر و تاثیرگذارتری خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *