چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۴۸
۰
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

استقلال در زمینه های مختلف؛ دستاورد ارزشمند انقلاب

محمد جواد سجادی گفت: استقلال در زمینه های مختلف؛ دستاورد ارزشمند انقلاب است.
استقلال در زمینه های مختلف؛ دستاورد ارزشمند انقلاب
محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در طول این چهل و سه سال توانسته در عرصه های مختلفی چون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دستاوردهای بسیار فراوانی را به دست آورد. 

وی افزود: یکی از دستاوردهای بسیار ارزشمند ایران اسلامی استقلال در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی تلاش های فراوانی برای از بین بردن دستاوردهای انقلاب داشتند و نقشه های زیادی را دنبال کردند، اما با توجه به بصیرت و هوشیاری مردم، تاکنون نتوانستند به این هدف شوم خود دست یابند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی تاکنون در زمینه های مختلفی چون نانو تکنولوژی، کشاورزی در سطح کلان، سدسازی و بسیاری از این موارد توسعه ها و پیشرفت های فراوانی داشته است. کشور ما در حوزه های نظامی، هسته ای، موشکی پیشرفت های چشمگیری داشته که زبان زد خاص و عام است.

به گفته سجادی، اگر انقلاب اسلامی پیروز نمی شد ما دستاوردی نداشتیم و اگر بخواهیم در زمینه آبادانی کنونی حوزه های مختلفی چون کشاورزی، راه، آب، برق را با دوران پهلوی مقایسه کنیم، به هیچ عنوان قابل قیاس با یکدیگر نیستند.   

وی گفت: در حقیقت استقلال جمهوری اسلامی را مدیون خون هزاران شهید هستیم که در راه دفاع از وطن و کیان نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429449
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *