جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۱۲
۰
در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر؛

رسانه‎ های معاند به دنبال تفرقه ‎افکنی میان مردم و نظام هستند /اقدامات چهارماهه دولت قابل تحسین و تقدیر است

امام جمعه ایرانشهر گفت: رسانه‎ های معاند به دنبال تفرقه ‎افکنی میان مردم و نظام هستند.
رسانه‎ های معاند به دنبال تفرقه ‎افکنی میان مردم و نظام هستند /اقدامات چهارماهه دولت قابل تحسین و تقدیر است
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا(س) در بین نمازگزاران بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: در طی روزهای اخیر مقام معظم رهبری با مدافعان سلامت و پرستاران دیدار کردند و فرمودند: حضرت زینب(س) جهاد و نهضت عاشورا را به راه انداخت و ارزش پرستاری این بوده که کار سختی است، کارهای سخت اجر و ارزش بیشتری دارد و آن کاری که با دشواری انجام می گیرد، انسان برای آن تحمّل سختی می کند.

وی افزود: ما اکنون با دشمن در حال جنگ نرم در فضای مجازی هستیم و دشمنان تنها سعی شان این است که از این فضا در راستای تحریک مردم سو استفاده کنند.

این خطیب جمعه تصریح کرد: در جریان اخیر اصفهان کشاورزان به دنبال مطالبه به حق حقابه خود بودند و صف خود را با افراد ضد انقلاب مشخص کردند و این در حالی بود که جریان رسانه های غربی بخشی از مطالبات آنان در بستر زاینده رود را منتشر کرده، اما اتمام تجمع و پذیرفتن توافق با مسئولان و برچیدن چادرها در بستر زاینده رود را پوشش خبری ندادند و به این اوصاف کاملا مشخص بود که آن ها در فضای مجازی به دنبال ایجاد تفرقه افکنی بین مردم بودند.

وی اضافه کرد: عملکرد دولت در طی این چند ماهی که گذشته قابل دفاع است و این که برخی کشورها با روی کار آمدن این دولت انقلابی سقوط کردند بدون این که خسارتی برای ایران داشته باشد جای تحسین و عرض خدا قوت را دارد.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: همه باید در دست هم بدهیم تا مشکلات موجود در جامعه حل شود و دشمنان همچنان انگشت به دهان باقی بمانند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429194
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *