چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ۲۰:۲۳
۰
به مناسبت بزرگداشت هفته دولت؛

فنوج 11 بیمار دیالیزی دارد/ 2 پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از افتتاح و بهره برداری دو مرکز خدمات جامع سلامت مسکوتان و بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر (عج) فنوج خبر داد.
فنوج 11 بیمار دیالیزی دارد/ 2 پروژه بهداشتی و درمانی افتتاح شدند
کامران کردی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار نظام مقدس انقلاب اسلامی حضرت روح الله خمینی (ره) و شهیدان رجایی و باهنر و شهدای گرانقدر انقلاب گفت: در راستای تحقق شعار عدالت اجتماعی و افزایش و تعدد خدمات بهداشتی، درمانی و کاهش بار رفت و آمد، هزینه مردم منطقه دو طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان فنوج به بهره برداری رسید.

وی افزود: با بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت مسکوتان جمعیتی بالغ 12 هزار نفر از کلیه خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل پزشکی، دارویاری، آزمایشگاه، مامایی، تزریقات و پانسمان، مراقبت های مادر و کودک بهره مند خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: بعد مسافت و فاصله زیاد با نزدیک ترین مرکز درمانی ارائه دهنده خدمات دیالیز لزوم افتتاح بخش دیالیز در فنوج را ایجاد کرده بود و با افتتاح این مورد در بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان با دو تخت فعال، دو دستگاه دیالیز با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال، بخش زیادی از مشکلات بیماران دیالیزی این منطقه مرتفع می شود و 11 بیمار گرفتار این مشکل از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *