شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۳۰
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

۸۰۰ پرس غذای نذری عاشورا توزیع شد/ همدلی مومنانه، روزنه امیدی به سفره نیازمندان

محمدرضا کرد از پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای نذری به همت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در عاشورای حسینی خبر داد.
۸۰۰ پرس غذای نذری عاشورا توزیع شد/ همدلی مومنانه، روزنه امیدی به سفره نیازمندان
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: به مناسبت عاشورای حسینی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر با همکاری خیرین اقدام به پخت و توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم نذری بین افراد نیازمند کردند.

وی افزود: از ابتدای شروع همه گیری و انتشار ویروس کرونا غذای نذری در مناسبت‌های مختلف، توسط اعضای جمعیت هلال احمر ایرانشهر طبخ و توزیع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هلال احمر ایرانشهر در تاسوعا و عاشورای حسینی غذاهای نذری را بسته بندی کرده و در مناطق محروم شهرستان بین نیازمندان توزیع کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر خاطر نشان کرد: توزیع غذا در ظرف‌های بهداشتی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

وی عنوان کرد: اکنون فضایی که در کشور ایجاد شده  به خاطر ویروس منحوس کرونا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی در برخی خانواده‌ها شده که قطعا نیازمندان و محرومان هم مستثنی نیستند و آن ها هم در این فضا آسیب می‌بینند‌، پس طرحی خیرخواهانه به نام " رزمایش کمک مومنانه " موجب رفع برخی مشکلات آسیب دیدگان از کرونا و قشر مستضعف می شود.

وی بیان کرد: دستگیری از نیازمندان جامعه مسئولیت اخلاقی مردم در قبال یکدیگر است و این روزها افرادی که از توانایی مالی برخوردارند، می‌توانند به مدد این افراد نیازمند بیایند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428543
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *