دوشنبه ۷ تير ۱۴۰۰ ۰۸:۲۸
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر عنوان کرد؛

هنر نه گفتن به اعتياد راهكار گزينش يك زندگي سالم و عاری از مواد مخدر

محمدرضا کرد گفت:اعتیاد نزدیک است، اما راه های پیشگیری آن از هزینه های درمانش بسیار کمتر است، همه افراد باید دست به دست هم برای آگاه کردن عموم مردم بسیج شوند.
هنر نه گفتن به اعتياد راهكار گزينش يك زندگي سالم و عاری از مواد مخدر
محمدرضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: زنجیره انسانی نه به اعتیاد توسط اعضای جوانان و داوطلبان این نهاد در این شهرستان به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد.

وی افزود: این برنامه در راستای حمایت از سلامتی زندگی انسان ها و انزجار عمومی از پدیده شوم اعتیاد در جامعه اجرا می شود که بهترین راه برای مقابله با گسترش آثار سوء مصرف مواد مخدر، پیشگیری و آگاه سازی اقشار مختلف مردم از آثار این معضل اجتماعی است.

رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با اعتیاد در جامعه بسیار مفید باشد و جوانان را با معضلات این پدیده شوم بیشتر آشنا کند.

وی اضافه کرد: اعضای فهمیده و آگاه حوزه جوانان جمعیت هلال احمر باید با نشر و ترویج فرهنگ نه به اعتیاد زمینه ساز ایرانی سالم و دور از هر گونه مواد مخدر و اعتیاد آور را فراهم کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: برنامه ریزی درست و تقسیم کار و از همه مهم تر استفاده از نظرات و دیدگاه های همه اعضا و صاحب نظران می‌تواند در ارائه بهترین راهکار ها برای مقابله با این بلای خانه مان سوز کمک کند.

رئیس هلال احمر شهرستان ایرانشهر از مسئول امور جوانان این ارگان شهرستان تقدیر کرد و گفت: اعتیاد نزدیک است، اما راه های پیشگیری آن از هزینه های درمانش بسیار کمتر است، همه افراد باید دست به دست هم برای آگاه کردن عموم مردم بسیج شوند.

کرد عنوان کرد: تلاش و پای کار بودن جوانان در حوزه نه به اعتیاد بسیار ارزشمند بوده و همه بدانند این کار ارزشی معنوی و والا در پیشگاه حق دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428433
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *