چهارشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۵۰
۰
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر؛

نظارت بر عرضه گوشت مرغ تشدید شد/ توزیع بیش از ۲۰۰ تن مرغ در بازار، طی دو ماه اخیر

مهرداد طاهری گفت: نظارت بر عملکرد کشتارگاه طیور و توزیع مرغ کشتار روز با قیمت تنطیم بازار در ایرانشهر در روزهای تعطیل هم با شدت ادامه دارد.
نظارت بر عرضه گوشت مرغ تشدید شد/ توزیع بیش از ۲۰۰ تن مرغ در بازار،  طی دو ماه اخیر
مهرداد طاهری، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار سیستان وبلوچستان و شهرستان و به منظور تامین نیاز مرغ گرم شهرستان های استان کلیه واحدهای مرغداری این منطقه ملزم هستند تا بخشی از تولید را جهت کشتار در اختیار کشتارگاه قرار دهند تا پس از آن در این حوزه توزیع شوند.

وی افزود: این موضوع در دستور کار اداره صمت ایرانشهر بوده و طی دو ماهه اخیر بیش از ۲۰۰ تن مرغ کشتار و روانه بازار مصرف شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به منظور نظارت دقیق بر میزان مرغ تحویلی به کشتارگاه، میزان مرغ کشتار شده و همچنین نحوه توزیع آن کارگروهی متشکل از ادارات صمت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی روزانه در کشتارگاه مستقر هستند.

طاهری خاطر نشان کرد: در اولین روز از سال جدید میزان ۸ تن مرغ استحصالی علاوه بر اختصاص بخشی از سهمیه به شهرستان های تامین کننده مرغ زنده، قسمتی از سهمیه ها در ۱۴ مرکز در ایرانشهر توزیع شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427983
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *