پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۵۴
۰
سرپرست معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

جمعیت هلال احمر؛ سازمانی پیشتاز در مباحث امدادی است

علی شعبانی گفت: ترویج عضویت در جمعیت هلال احمر، گسترش فرهنگ انسانیت و نوع دوستی در جامعه است.
جمعیت هلال احمر؛ سازمانی پیشتاز در مباحث امدادی است
به گزارش پهره؛ در آستانه فرا رسیدن عید فرخنده مبعث پیامبر اسلام (ص)، سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر از سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بازدید کرد و در جریان فعالیت های آنان قرار گرفت.

در حاشیه بازدید، علی شعبانی سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: جمعیت هلال احمر با برخورداری از نیروی جوانان داوطلب، امکانات پشتیبانی، تجهیزات به روز و مناسب، همواره نقش موثر در امداد رسانی و مدیریت بحران ها داشته است.

 وی با بیان این که آموزش های فراگیر خدمات امدادی با هدف تقویت هر چه بیشتر جامعه برای مقابله با حوادث ضروری است، افزود: آحاد مردم جامعه در هر جا که زندگی می کنند باید آموزش های امداد و نجات را فرا بگیرند تا در زمان وقوع بحران، بتوانند به خود و دیگران کمک کنند و خسارات و تلفات به حداقل ممکن برسد.

 این مقام مسئول اضافه کرد: بهره‌گیری از نیروهای انسانی ماهر و آموزش دیده در ساختار جمعیت هلال احمر و استفاده بهینه از تجهیزات امداد و نجات، خلاقیت، ابتکار و سرعت عمل و کارآیی در بحران ها، از نکاتی است که اعتماد عمومی را در داخل و خارج به این سازمان جلب کرده است.

  سرپرست معاونت استاندارو فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با بیان این که هلال احمر سازمانی بی مرز بوده و در سراسر دنیا هر جا نیاز باشد خدمات ارایه می کند، گفت: ترویج عضویت در جمعیت هلال احمر، گسترش فرهنگ انسانیت و نوع دوستی در جامعه است.

وی با تبریک عید خجسته مبعث به همکاران و جوانان دواطلب در هلال احمر ایرانشهر، تصریح کرد: فعالیت های این ارگان در راستای پیام رویداد بزرگ مبعث است.

شعبانی با بیان جایگاه هلال احمر در عرصه جهانی، عنوان کرد: این سازمان در سطح جهانی سازمانی خوشنام و مورد اعتماد و وثوق بوده و از این نظر پشتوانه خوبی در پیشبرد سیاست های جمهوری اسلامی ایران و همچنین جلب کمک های جهانی برای مردم حادثه دیده در ایران است.

شعبانی ضمن تقدیر از خدمات ارشمند، آمادگی و فعالیت های بشر دوستانه و کمک های حمایتی هلال احمر ایرانشهر به مستمندان شهری و روستایی خاطر نشان کرد: محمد رضا کرد، رئیس کنونی این ارگان در این منطقه يكي از مديران موفق، با تجربه، مدبر و خدمتگزار شهرستان است و از مشاهده برنامه ها و تدابیر وی در جلب کمک های خیرین جهت یاری نیازمندان و همچنین آمادگی لازم برای مقابله و اقدام لازم در قبال حوادث، بسیار خرسند شدیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *