دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
۰
سرپرست مدیریت امور اجتماعی دادگستری کل سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

بررسی تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از بازگشت معتادان بهبودیافته به چرخه اعتیاد

غلامرضا باغ شیرین گفت: نظارت‌های مربوط به الگوهای مددکاری و ترخیص بیماران، توزیع داروهای درمانی و بازتوانی سوءمصرف مواد مخدر و راهکارهای جلوگیری از بازگشت بهبودیافتگان به چرخه مواد مخدر بررسی شد.
بررسی تمهیدات پیشگیرانه برای جلوگیری از بازگشت معتادان بهبودیافته به چرخه اعتیاد
به گزارش پهره غلامرضا باغ شیرین سرپرست مدیریت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: صبح امروز به همراه قائم‌ مقام اداره‌ کل بهزیستی سیستان و بلوچستان بازدیدی از مرکز درمان و بازتوانی ماده 16 تل سیاه زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد:  در این بازدید در خصوص ساز و کار و نحوه ارائه خدمات به بیماران متجاهر حوزه اعتیاد مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام قضایی اظهار کرد: در این بازدید نظارت‌های مربوط به الگوهای مددکاری و ترخیص بیماران، توزیع داروهای درمانی و بازتوانی سوءمصرف مواد مخدر، مورد نظر واقع شد. 

سرپرست مدیریت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین الگوهای توانمندسازی و اشتغال گروه هدف و دیگر الزامات و بایسته‌های مراکزی از این دست مطمع مورد توجه واقع شد.

باغ شیرین ادامه داد: هدف این است تا با اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه از خروج بیماران بهبودیافته به چرخه اعتیاد اجتناب شده و با سبد مداخلات کاربردی درمان،بازتوانی، اشتغال و کسب‌ و کار پایدار و صیانت از کرامت انسانی، این گروه از آمار معتادین متجاهر در شهر زاهدان کاهش یابد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427584
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *