سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۵۸
۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر:

رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اصناف الزامی است

مهدی صدرایی نسب از پلمپ و غیر فعال سازی ۱۰ باب مکان کسب متخلف توسط واحد سلامت محیط و کار شهرستان ایرانشهر خبر داد.
رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اصناف الزامی است
مهدی صدرایی نسب، رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: ۱۰ باب مکان کسب توسط واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت این منطقه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ساعت کاری پلمپ شدند.

وی افزود: این پلمپ ها شامل پلمپ ۷ باب آرایشگاه مردانه، یک باب مبلمان فروشی، یک باب موبایل فروشی، یک باب سوپر مارکت بوده است.
< br/> رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر ادامه داد: از مردم و متصدیانی که با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا به مسئولیت اجتماعی خود مبنی بر ماندن در خانه پایبند هستند و نسبت به اجرای هر چه بهتر طرح محدودیت‌های هوشمند کمک و همراهی می کنند قدردانی می کنم.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات به کلیه مشتریان اصناف بدون ماسک، مطابق با مصوبات ستاد کرونا این منطقه خلاف قانون بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی ضروري بوده، اما کافی نیست و باید شهروندان عزیز در خانه بمانند تا زنجیره ابتلا به بیماری کرونا را قطع شود.

این مسئول با بیان این که مکان‌هایی در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا مشکل ایجاد می‌کنند باید پلمپ شوند، تصریح کرد: مجموعه بانک‌ها و دستگاه های دولتی و واحدهای صنفی باید در زمینه جلوگیری از این بیماری پیش قدم باشند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *