دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۲۳
۰
امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

پرستاران با همه وجود در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی گفت: در ماه های گذشته کار کادر درمان و پرستاران در مقابله با کرونا با وجود همه مشکلات جهادی بوده است.
پرستاران با همه وجود در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند
حجت الاسلام عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: روزی در کشور ایران رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم عامل امنیت و آرامش بودند و امروز کادر درمان، این سفید پوشان دستگاه سلامت هستند که با فداکاری و ایثار شبانه روزی خود زندگی بهتر و آسایش را به مردم هدیه می دهند.

وی افزود: نوع دوستی پرستاران در حفظ سلامتی مردم قابل تقدیر بوده که در طی این ماه های سخت بیماری کرونا لحظه ای از تکریم بیماران و اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان عقب نشینی نکردند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: در صدر اسلام پیامبر اکرم (ص) در جنگ ها افرادی را با شاخص های ایمانی به ویژه بانوان را به عنوان پرستار و مراقبت کننده از مجروحان جنگی همراه داشتند که این عزیزان از خدمتگزاران و مجاهدان واقعی اسلام بودند.

وی عنوان کرد: کار و حرفه پرستاری در راستا بخشیدن سلامتی به مردم در نزد خداوند بسیار مهم و ارزشمند است و لازمه آن تکریم پرستاران و توجه مسئولین دانشگاه به پرداخت به موقع مطالبات و حقوق آن ها بوده تا کمبودها در این زمینه رفع شوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *