دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵
۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

برخورد بدون اغماض تعزیرات حکومتی با متخلفان/ نظارت بر توزیع گاز تشدید می شود

حیدر میرزایی گفت: مشکل تامین و توزیع گاز مایع هر ساله گریبان گیر مردم استان است در این راستا تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد آنی و بدون اغماض را با متخلفین دارد.
برخورد بدون اغماض تعزیرات حکومتی با متخلفان/ نظارت بر توزیع گاز تشدید می شود
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و افزایش تقاضای شهروندان جهت تهیه گاز مایع، جلسه بررسی مشکلات و معضلات موجود در توزیع سیلندر های گاز مایع در محل دفتر دادستانی مرکز استان برگزار شد.

در این جلسه که داستان جدید شهرستان زاهدان و دیگر مسئولان و مدیران مرتبط حضور داشته اند، حیدر میرزایی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان افزود: در شرایط فعلی که مردم این استان واقعاً در مضیقه می باشند باید تمامی مسئولان آستین های خود را بالا زنند و پا بکار شوند.

وی بیان کرد: مشکل تامین و توزیع گاز مایع هر ساله گریبان گیر مردم استان است و اگر برنامه ریزی دقیق و همدلی باشد علاوه بر رفع نواقص، با مشکلات کمتری روبرو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی آمادگی برخورد آنی و بدون اغماض را با متخلفین دارد و در همین راستا اگر پرونده ای توسط ضابطین تشکیل شود به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

میرازیی اذعان کرد: با اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده های متشکله می باشد، اما آمادگی حضور کارشناسان و روسای شعب به وسیله گشت مشترک جهت حضور در صحنه به منظور برخورد با متخلفین را داریم.

وی در پایان اینگونه گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با تمام توان و ظرفیت خود در این عرصه حضور پیدا خواهد کرد و از هیچ اقدامی برای رفاه حال مردم این استان دریغ نخواهد کرد.
کد مطلب: 426924