چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۳
۰
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

سيستان و بلوچستان رتبه12 تعداد مجتمع های بين راهی کشور را دارد

ایوب کرد گفت: رتبه سيستان و بلوچستان از نظر تعداد مجتمع هاي بين راهی در كشور 12 است.
سيستان و بلوچستان رتبه12 تعداد مجتمع های بين راهی کشور را دارد
به گزارش پهره ایوب کرد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده ای به خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش بسزایی ایفا می کنند.

وی فراهم شدن زمینه اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در استان را از دیگر مزایای ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی عنوان کرد و گفت: این مجتمع‌ها با دارا بودن امکاناتی نظیر جایگاه سوخت، رستوران، غرفه های تجاری، نمازخانه و سرویس بهداشتی به کاربران جاده ای خدمات ارائه می دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: با توجه به وسعت و فاصله زياد بين مراكز جمعيتی استان تاكنون 22 مجتمع خدمات بین راهی در محدوده تحت پوشش این اداره کل راه اندازی شده است.

کرد رتبه سيستان و بلوچستان از نظر تعداد مجتمع هاي بين راهي را در كشور 12 ذکر كرد و گفت:  با توجه به اینکه اين استان از نظر شاخص تعداد مجتمع به ازای هر هزار كيلومتر راه برون شهري در رتبه 28 كشوری قرار دارد، حمایت از راه اندازی این مجتمع ها در اولویت این اداره کل قرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه 37 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی این استان در حال احداث است،خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال جاری تعداد 7 مجتمع خدمات رفاهی، یک تیرپارک، یک شهرک حمل و نقل و یک پایانه بار در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد و به مردم شریف استان خدمات رسانی خواهند کرد.
کد مطلب: 426545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *