چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲
۰
مدیر قرارگاه محرومیت زدایی صابرین تهران خبر داد؛

توزیع 2500 غذای گرم در رزمایش کمک مومنانه سیستان و بلوچستان/ ۱۳۰ واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان احداث و مرمت می شود

امیر اتابک افضلی از طبخ و توزیع 2 هزار و پانصد غذای گرم در راستای رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان خبر داد.
توزیع 2500 غذای گرم در رزمایش کمک مومنانه سیستان و بلوچستان/ ۱۳۰ واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان احداث و مرمت می شود
به گزارش پهره امیر اتابک افضلی، مدیر قرارگاه محرومیت زدایی صابرین تهران در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری به منظور مواسات و همدلی، به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان 2 هزار و پانصد غذای گرم بین مردم مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهر زاهدان توزیع شد.
 
وی ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا برنامه های محرم امسال متفاوت با سال های گذشته و البته با شکوه خاصی برگزار شد، چراکه کمک به همنوع و مردمی که از بسیاری امکانات محروم هستند به صورت ویژه تر و با رنگ و بوی متفاوتی مورد توجه قرار گرفت.
 
افضلی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی صابرین از هر طرحی که بتواند اشتغال زایی را در استان به همراه داشته باشد، استقبال و پس از بررسی طرح ها برای اجرا اقدام می کند.
 
وی با اشاره به اقدام های انجام شده توسط این قرارگاه بیان کرد: هر ساله تیم های پزشکی به این استان اعزام می شدند و در زمینه های دندان پزشکی، روانشناسی، مامایی و دیگر مسائل پزشکی خدمات لازم را ارائه می دادند، اما از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا این مهم کمرنگ شده بود، هماهنگی های لازم برای شروع مجدد آن آغاز شده است.
 
این مقام مسئول افزود: همچنین قرار است در مناطق کم برخوردار از امکانات و روستاها در زمینه عمرانی اقدام هایی انجام شود که از جمله آن می توان به ساخت و مرمت 130 واحد مسکونی در حاشیه شهر زاهدان اشاره کرد که اقدام های لازم برای دریافت مجوز در دست انجام است و اگر بتوانیم تعداد آن را افزایش دهیم این طرح در کل سیستان و بلوچستان مورد توجه قرار می گیرد.
 
وی گفت: اهدای 313 جهیزیه به نوعروسان به صورت مشارکتی و ساخت و مرمت 18 مدرسه و کلاس در مقطع ابتدایی و چهار کلاس در مقطع متوسطه نیز در برنامه قرار دارد.
 
افضلی اذعان کرد: توزیع کیف و لوازم التحریر، 50 دستگاه بخاری برای تحت پوششان کمیته، 600 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده الکل و ماسک و دستکش و گوشت و بسته های معیشتی نیز از جمله اقدام های انجام شده است.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 426544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *