يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۴
۰
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

سپاه و نیروهای بسیجی برای حمایت نیازمندان مخلصانه ورود کردند

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور با بیان این که یاری نیازمندان و مستمندان به منزله یک مرهم و دلجویی می باشد، گفت: کمک های مومنانه نشانه همدلی و روحیه جهادی است.
سپاه و نیروهای بسیجی برای حمایت نیازمندان مخلصانه ورود کردند
عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: کرونا باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده است و اکنون از گردنه این بیماری با توکل به خداوند متعال در حال عبور هستیم.
وی افزود: هر زمان نطق و بیانی از طرف مقام معظم رهبری برای مردم و مسئولین جامعه صورت می گیرد خالی از حکمت نیست. حکمت های فراوانی در نصایح و توصیه های ایشان نهفته است.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه ادامه داد: هر گاه هر شخصی خلاف بیان امام خامنه ای مدظله حرکتی انجام داده، یقینا با مشکل روبرو شده است.
وی اضافه کرد: ایران کشوری غنی از نظر مادی و نیروی انسانی است و با توجه به این که اکنون توسط دشمنان در تحریم می باشیم باید خود مردم به فکر یکدیگر باشند.
ریگیان پور عنوان کرد: مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان در راستا کمک مومنانه صحبت هایی داشتند و به انجام این کار بسیار تاکید کردند و این امر پایان خیری برای خیرین می باشد؛ در واقع مسیری مشخص برای خیران است که کجا اقدام به کمک کنند.
وی تصریح کرد: در حقیقت کمک مومنانه به منظور انفاق، مواسات و صدقه می باشد، که در قرآن کریم بسیار تاکید شده است.
این خطیب جمعه در ادامه خاطرنشان کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان با انجام کمک های مومنانه سفره هیچ خانواده ای خالی نبود و ایشان به ملت ایران برای کمک کردن ایده خوبی یاد دادند و آنان هم با جان و دل پای کار آمدند.
وی گفت: کمک های مومنانه برای نیازمندان و مستمندان به منزله یک مرهم و دلجویی می باشد.
امام جمعه اهل سنت میرجاوه اذعان کرد: سپاه و نیروهای بسیجی، از جمله افرادی بودند که در زمینه کمک های مومنانه اقدامات بسیار چشم گیری انجام دادند و مخلصانه ورود کردند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *