شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ۲۲:۴۴
۰
در راستای خدمات رسانی به روستاییان منطقه؛

2 محور روستایی صعب العبور در شهرستان تفتان بازگشایی شد

عبدالباسط فیروز آبادی،سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفتان از بازگشایی 2 محور روستایی صعب العبور در شهرستان تفتان خبر داد.
2 محور روستایی صعب العبور در شهرستان تفتان بازگشایی شد
به گزارش پهره عبدالباسط فیروز آبادی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: محورهای روستایی صعب العبور کوته – سیهکی و کوته – لیس آباد این شهرستان مجموعا به طول 10 کیلومتر با تلاش راهداران بازگشایی شد.
وی بیان کرد: با اجرایی شدن این عملیات راهداری در سالجاری حدود 80 خانوار این دو روستای شهرستان تفتان از مزایای آنها بهره مند شدند.
این مقام مسئول با بیان اینکه راه ها یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه مناطق روستایی ایفا می کنند، گفت: در راستای خدمات رسانی به روستاییان منطقه، عملیات بازگشایی و زیر سازی محور روستایی نراب – غریب آباد به طول 8 کیلومتر نیز توسط نیروهای راهداری این شهرستان اجرایی شد.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفتان افزود: آماده سازی روکش آسفالت محور تخت به نارون به طول 15 کیلومتر با پوشش راه دسترسی جمعاً 200 خانوار و بازگشایی و افزایش شعاع دید در دو نقطه پرتصادف در محور گوهر کوه به کارواندر از جمله اقدامات مهم از ابتدای سال جاری تاکنون است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425628
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *