سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ۰۷:۵۵
۰
امام جمعه ایرانشهر:

زخم شکنجه رژیم شاهنشاهی بر پیکر ایرانیان حکاکی شده است

حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی گفت: تاریخ، ظلم و ستم استکباری و درباری به مردم قبل انقلاب اسلامی را در دل خود ثبت کرده است.
زخم شکنجه رژیم شاهنشاهی بر پیکر ایرانیان حکاکی شده است
شجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر بیان کرد: ورود حضرت امام خمینی(ره) در۱۲بهمن به ایران نقطه عطفی را در انقلاب اسلامی به وجود آورد.
وی افزود: با آمدن امام پیروزی انقلاب به قطعیت رسید در آن روزها حال و هوای خاصی در کشور حکم فرما بود مردم به وضوح منتظر رسیدن امام راحل (ره) بودند.
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: با توجه به این که آن زمان مردم به امکانات دسترسی نداشتند و اخبار هم دیر به گوش آنان می رسید.
وی اضافه کرد: به اراده خداوند اما خمینی (ره) سالم به ایران آمدند و با توکل به خدا توانست رهبری انقلاب اسلامی را برعهده بگیرد.
امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در سال ۵۷ من نوجوان بودم و سایه شوم آمریکا بر ملت ایران کاملا مشاهده می شد و از طرفی هم افراد انقلابی و روحانیون، علماء با روشنگری مردم را هدایت و به انقلاب دعوت می کردند و مفاسد دوران طاغوت را یادآور می شدند.
وی خاطر نشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب آمریکا ابر قدرت بود اما هم اکنون وجود نظام ولایی حاکم در ایران باعث ابر قدرت بودن این کشور در جهان شده است.
ابطحی با اشاره به این که مردم قبل از پیروزی انقلاب دارای مشکلات فراوان و کمبود امکانات از جمله نبود برق در روستاها و مورد ظلم و ستم قرار گرفتن از سوی رژیم شاهنشاهی، گفت: در بسیاری کشورها انقلاب های متعددی به وجود آمده است که پس از مدتی منحل شده اما تنها انقلابی که تاکنون توانسته مسیر و هدف اصلی خود را ادامه دهد انقلاب اسلامی ایران می باشد.
وی عنوان کرد: یکی از برکات خون شهداء و شهیدان سرافراز پیشرفت و بالندگی هر روز شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *