جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲
۰

آقایان دیپلمات دوره دیپلماسی لبخند تمام شده است

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به این که شورای نگهبان مقدس ترین نهاد اجرایی کشور در حفظ نظام اسلامی است، گفت: آقایان دیپلمات دوره دیپلماسی لبخند تمام شده است.
آقایان دیپلمات دوره دیپلماسی لبخند تمام شده است
به گزارش پهره، حجت الاسلام و المسلمین شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا ایرانشهر در بین نمازگزاران بیان کرد: بازگشت امام خمینی (ره) به ایران واقعه‌ای در جریان انقلاب ۱۳۵۷ است که طی آن در ۱۲ بهمن پس از ۱۴ سال تبعید به ایران بازگشت و این روز در تقویم رسمی با عنوان روز آغاز دهه فجر، مشخص شده‌ است.
وی افزود: در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ پرشکوه ترین استقبال تاریخ جلوه گر شد. این روز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است و شور و شوق مردم در آن وصف ناپذیر بود.
امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: در مملکت داستان های بسیار عجیبی وجود دارد ارتش و سپاه عزت آفرینی می کنند اما برخی دولتمردان با استفاده از دیپلماسی خنده زحمات این نیروهای غیرتمند را به باد می دهند.
وی ادامه داد: برخی دولتمردان با زبان نرم، لبخند با دشمنان صحبت می کنند و اهل نقد انقلابی عمل کردن نیستند.
ابطحی اضافه کرد: نظر غربی ها در مورد رئیس جمهور و وزیر خارج این است که آنان دارای صبر راهبردی هستند و هر چه سرشان بیاید تقدیر است. اما مردم متوجه شدند این افراد این روزها دچار بی صبری راهبردی شده اند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از والاترین مقامات اجرایی کشور شورای نگهبان است که یکی از مقدس ترین نهادهایی می باشد که در حفظ نظام اسلامی نقش مهم دارد.
این خطیب جمعه با اشاره به حادثه سیل اخیر در بلوچستان گفت: مردم از سراسر کشور نهایت لطف و عنایت را نسبت به سیل زدگان داشتند اما تشکر ویژه از مسئولین و مردم شهرستان ورامین دارم که صد تن اقلام مورد نیاز را بین خانوارهای آسیب دیده توزیع کردند و ۱۲۰تن اقلام دیگر هم به زودی از طرف مردم ورامین در اختیار سیل زدگان قرار می گیرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 424735
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *