پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷
۰

دستگیری عاملان گروگانگیری در ایرانشهر

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل پلیس عاملان گروگان گیری نافرجام مرد جوان در شهر ایرانشهر کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری عاملان گروگانگیری در ایرانشهر

به گزارش پهره، به نقل از فارس، احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار  فارس در زاهدان در تشریح این خبر گفت : ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره گروگان گیری نافرجام در یکی از خیابان های شهر ایرانشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مردی جوان اظهار داشت که در مسیر منزل در تردد بود که چهار سرنشین یک دستگاه زانتیا مشکی رنگ در پی اختلافات قبلی با وی قصد گروگان گیری داشتند که با مقاومت وی و تجمع شهروندان موفق نشدند و بلافاصله از محل متواری شدند.
جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با اعلام گزارش آدم ربایی به مرکز پیام طرح مهار در سطح شهر ایرانشهر به اجرا در آمد و در کمتر از یک ساعت آدم ربایان در یکی از خیابان های فرعی حاشیه این شهر شناسایی و توسط تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.
طاهری خاطر نشان کرد: در بازجوئی های اولیه متهمان علت و انگیزه این گروگان گیری را اختلافات مالی اعلام کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423541