باز هم قاچاق سوخت در جنوب استان حادثه آفرید/ 5 نفر در آتش سوختند

13 آذر 1397 ساعت 19:58

رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم ایرانشهر از آتش گرفتن دو دستگاه خودرو در حادثه تصادف چهار دستگاه خودرو خبر داد.


به گزارش پهره ؛ ناصح در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١۵ امروز یک مورد تصادف به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که در این راستا ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم ایرانشهر گفت : عوامل اورژانس بعد از حضور در محل از تصادف چهار دستگاه خودروی سواری خبر دادند و افزودند که دو دستگاه از این خودروها دچار حریق شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه در ۵۵ کیلومتری محور ایرانشهر به دلگان اتفاق افتاده بود گفت: مصدومین این حادثه که سه نفر بودند به بیمارستان خاتم‌الانبیا منتقل شدند.
همچنین طبق اعلام عوامل اورژانس پنج نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و تا کنون اجساد این پنج نفر پیدا شده است اما اظهارات مردم حاضر در صحنه حاکی از آن بود که هشت نفر به علت حریق خودروها جان باختند.
گفتنی است : خودرو‌های حامل قاچاق انسان و مواد سوختی، افزون بر اینکه جاده‌های این استان را ناامن کرده، نگرانی زیادی برای مسافران و مردم بوجود آورده اند، زیرا بیشتر حوادث رانندگی این قبیل خودروها، به علت حمل مواد سوختی منجر به آتش سوزی و سوختن راننده و یا سرنشین خودرو سوخت کش و همچنین افراد بی گناه سرنشین سایر خودرو‌های عبوری می‌شود که تاکنون نظیر این حوادث در جاده‌های استان خس�رات و تلفات زیادی داشته است.
انتهای پیام//


کد مطلب: 422764

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/422764/باز-هم-قاچاق-سوخت-جنوب-استان-حادثه-آفرید-5-نفر-آتش-سوختند

پهره
  https://www.pahreh.ir