سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۵۸
۰

باز هم قاچاق سوخت در جنوب استان حادثه آفرید/ 5 نفر در آتش سوختند

رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم ایرانشهر از آتش گرفتن دو دستگاه خودرو در حادثه تصادف چهار دستگاه خودرو خبر داد.
باز هم قاچاق سوخت در جنوب استان حادثه آفرید/ 5 نفر در آتش سوختند
به گزارش پهره ؛ ناصح در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ١۵ امروز یک مورد تصادف به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که در این راستا ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
رییس مرکز فوریتهای پزشکی دانشکده علوم ایرانشهر گفت : عوامل اورژانس بعد از حضور در محل از تصادف چهار دستگاه خودروی سواری خبر دادند و افزودند که دو دستگاه از این خودروها دچار حریق شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه در ۵۵ کیلومتری محور ایرانشهر به دلگان اتفاق افتاده بود گفت: مصدومین این حادثه که سه نفر بودند به بیمارستان خاتم‌الانبیا منتقل شدند.
همچنین طبق اعلام عوامل اورژانس پنج نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و تا کنون اجساد این پنج نفر پیدا شده است اما اظهارات مردم حاضر در صحنه حاکی از آن بود که هشت نفر به علت حریق خودروها جان باختند.
گفتنی است : خودرو‌های حامل قاچاق انسان و مواد سوختی، افزون بر اینکه جاده‌های این استان را ناامن کرده، نگرانی زیادی برای مسافران و مردم بوجود آورده اند، زیرا بیشتر حوادث رانندگی این قبیل خودروها، به علت حمل مواد سوختی منجر به آتش سوزی و سوختن راننده و یا سرنشین خودرو سوخت کش و همچنین افراد بی گناه سرنشین سایر خودرو‌های عبوری می‌شود که تاکنون نظیر این حوادث در جاده‌های استان خس�رات و تلفات زیادی داشته است.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422764
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *