جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر :

تربیت اسلامی باید مد نظر والدین باشد / والدین نباید در امر تربیت فرزندان کوتاهی کنند

مولوی کریم زایی : خانواده نقطه آغاز تربیت فرزندان است و باید تربیت اسلامی مد نظر والدین باشد و در این زمینه از الگویی درست همراه با موازین شرعی و دین مبین اسلام بهره گیرند.
تربیت اسلامی باید مد نظر والدین باشد / والدین نباید در امر تربیت فرزندان کوتاهی کنند
به گزارش پهره ؛مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت تربیت صحیح و اسلامی فرزندان از دیدگاه اسلام گفت: والدینی که در این امر کوتاهی کنند گرفتار عذاب الهی و آتش جهنم می‌شوند.
مولوی عبدالصمد کریم زایی در بخشی از خطبه های نماز جمعه افزود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی، آسیب پذیری زیادی دارد که اگر این آسیب ها کنترل نشوند به جامعه لطمه می‌زند.
وی گفت: خانواده نقطه آغاز تربیت فرزندان است و باید تربیت اسلامی مد نظر والدین باشد و در این زمینه از الگویی درست همراه با موازین شرعی و دین مبین اسلام بهره گیرند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر به مراحل بلوغ فکری و جسمی کودکان اشاره کرد و گفت: هرگونه کم کاری در خصوص تربیت فرزندان آسیب های فردی و اجتماعی را به دنبال دارد و اگر می خواهیم که جامعه ای مترقی و متعالی داشته باشیم باید در تربیت فرزندان حساسیت بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: مقصر اصلی جوانانی که گرفتار ناهنجاری های اجتماعی، اعتیاد، منکرات و فساد می‌شوند والدین آنها هستند.
مولوی کریم زایی بیان کرد: نیروی انتظامی هم وظیفه دارد با افراد مخل امنیت و جوانان منحرف برخورد کند زیرا اینگونه افراد آسایش و آرامش جامعه را بر هم می‌زنند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422645