رئیس دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور؛ 

جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است

7 بهمن 1394 ساعت 22:17

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور  گفت: جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است که با روشنفکری علماء و اندیشمندان که بار سنگینی بردوش دارند، این امر محقق می شود.


به گزارش پهره، حجت الاسلام موسی الرضا تیموری امروز در همایش علمای شیعه و سنی منطقه شرق کشور در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن اشاره به آسیب های جدی که تفکر تکفیری بر پیکره اسلام وارد کرده است گفت: جریان های تکفیری در زمینه مقابله با بیداری اسلامی به وجود آمده و در قالب اسلام به اسلام ضربه می زنند و به اسم دین سر می برند.
 وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا با تقویت این تفکر، در این راه از منابع نفتی و نیروهای اجتماعی مسلمانان استفاده کنند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور  حرکات فتنه آلود جریان تکفیری را آسیب جدی بر زیرساخت های کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: اهداف استکباری آمریکا و غرب توسط جریان های تکفیری اجرا می شود که متأسفانه این حرکت ها؛ بیداری اسلامی را تا حدودی منحرف کرده و حرکت های مردمی بر ضد استبداد و آمریکا به جنگ بین مسلمانان و برادرکشی تغییر جهت داده است.
وی ادامه داد: تکفیری ها خط مقدم مبارزه با اسرائیل را به خیابان هاى بغداد و مسجد جامع سوریه و دمشق و خیابان‌هاى پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی کشانده اند. آن ها می خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند و با سوء استفاده از ارزش های اسلامی با نام جهاد و شهادت بیشترین ضربه را به اسلام وارد کرده و موج اسلام خواهی به پا خواسته در دنیا را خاموش نمایند.
تیموری افزود: جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است که با روشنفکری علماء و اندیشمندان که بار سنگینی بردوش دارند، این امر محقق می شود.
انتهای پیام/3339


کد مطلب: 325

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/325/جامعه-اسلامی-حال-حاضر-نیازمند-توجه-ویژه-نسل-جوان

پهره
  https://www.pahreh.ir