چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۲۲:۱۷
۰
رئیس دفتر تبلیغات شعبه جنوب شرق کشور؛ 

جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور  گفت: جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است که با روشنفکری علماء و اندیشمندان که بار سنگینی بردوش دارند، این امر محقق می شود.
جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است
جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است
به گزارش پهره، حجت الاسلام موسی الرضا تیموری امروز در همایش علمای شیعه و سنی منطقه شرق کشور در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن اشاره به آسیب های جدی که تفکر تکفیری بر پیکره اسلام وارد کرده است گفت: جریان های تکفیری در زمینه مقابله با بیداری اسلامی به وجود آمده و در قالب اسلام به اسلام ضربه می زنند و به اسم دین سر می برند.
 وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا با تقویت این تفکر، در این راه از منابع نفتی و نیروهای اجتماعی مسلمانان استفاده کنند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور  حرکات فتنه آلود جریان تکفیری را آسیب جدی بر زیرساخت های کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: اهداف استکباری آمریکا و غرب توسط جریان های تکفیری اجرا می شود که متأسفانه این حرکت ها؛ بیداری اسلامی را تا حدودی منحرف کرده و حرکت های مردمی بر ضد استبداد و آمریکا به جنگ بین مسلمانان و برادرکشی تغییر جهت داده است.
وی ادامه داد: تکفیری ها خط مقدم مبارزه با اسرائیل را به خیابان هاى بغداد و مسجد جامع سوریه و دمشق و خیابان‌هاى پاکستان و دیگر کشورهای اسلامی کشانده اند. آن ها می خواهند چهره اسلام را مخدوش کنند و با سوء استفاده از ارزش های اسلامی با نام جهاد و شهادت بیشترین ضربه را به اسلام وارد کرده و موج اسلام خواهی به پا خواسته در دنیا را خاموش نمایند.
تیموری افزود: جامعه اسلامی در حال حاضر نیازمند توجه ویژه به نسل جوان است که با روشنفکری علماء و اندیشمندان که بار سنگینی بردوش دارند، این امر محقق می شود.
انتهای پیام/3339
کد مطلب: 325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *