سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۰۴
۰
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان خبر داد

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان گفت: با هدف رفاه حال مردم و کاهش اتلاف وقت بیماران در سالن انتظار کلینیک‌های بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان، سامانه‌های نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی راه‌اندازی شده است.
راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان
راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان
به گزارش پهره؛ محمد صداقت اظهار داشت: سیستم نوبت‌دهی به دو صورت تلفنی شماره (3139) و اینترنتی از طریق آدرس http://khatam.zaums.ac.ir/ فعال است.
وی با اشاره به اینکه 30 خط تلفن گویا برای نوبت‌دهی به طور همزمان در بیمارستان فعال است، ادامه داد: نحوه کار بدین صورت است که از طریق شماره تماس 3139، نام کلینیک و پزشک مورد نظر خود را انتخاب کرده و شماره ثبت شده توسط هر شخصی نیز به وسیله سیستم پیامکی به شماره موبایل وی ارسال می‌شود که این پیامک شامل نام پزشک، شماره نوبت، تاریخ ویزیت، ساعت مراجعه و کد پیگیری است.
صداقت افزود: بیمار در زمان مراجعه اعلام شده، با مراجعه به کیوسک موجود در سالن اصلی کلینیک، کد پیگیری خود را ثبت و فیش دریافتی از دستگاه را به فروش تعرفه تحویل و طبق همان نوبت ویزیت اعلام شده توسط پیامک، شماره نوبت از تعرفه تهیه می‌کند.
وی تأکید کرد: از آنجایی که فقط تا یک ساعت پس از ساعت مراجعه اعلام شده به افراد، ثبت کد پیگیری امکان‌پذیر است بعد از آن زمان، نوبت‌های باقی‌مانده از ظرفیت ویزیت هر تخصص روی دستگاه کیوسک فعال شده و افراد می‌توانند تا زمان حضور پزشک در کلینیک نوبت حضوری از طریق ثبت کد ملی دریافت کرده و با مراجعه به فروش تعرفه فیش تهیه کنند.
رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان از مزیت‌های این سیستم را صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران از لحاظ رفت و آمد، اعلام ساعت مشخصی برای حضور مراجعان در شیفت صبح و عصر، ارسال پیامک کنسل نوبت به تمام مراجعان در صورت عدم حضور پزشک، برشمرد.
انتهای پیام
کد مطلب: 2987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *